{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

camilla I
camilla I
Tilmeldt:
4. dec 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Håber der er nogle der kan hjælpe mig?? {{forumTopicSubject}}

hej..
Jeg håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig.
Jeg købte en pinto for ca 6 mdr siden, de gange jeg var oppe og prøve ham var der intet, men efter han er kommet hjem til mig er han begyndt at bukke hver gang vi er ude og ride.
tidligere ejer fortæller at han aldrig har gjord det før, og han gjorde det jo heller ikke da jeg prøvet ham.
Jeg har haft kiropraktor, dyrelæge og haft ham i røntgen for at se om der er noget i ryggen på ham, men alt så fint ud..
Han har fået tilpasset sadlen.
Hvordan kan det være at en hest kan ændre sådan adfærd, er det fordi han har fundet ud af han kan at han bliver ved med det??

Håber der er nogle der kan hjælpe mig:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Håber der er nogle der kan hjælpe mig??
  • camilla I
    camilla I Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   5. mar 2014 okay det vil jeg gøre smiley ved nemlig snart ikke hvad jeg skal stille op mere smiley

  • #3   5. mar 2014 Måske er den stresset? Eller noget med fodret?:)
    Jeg kender fra min egen, at hun nogle gange gør nogle lidt sære ting når hun er stresset, eller ikke har fået det rigtige foder smiley


  • camilla I
    camilla I Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   5. mar 2014 Okay mange tak for svaret, den sidste dyrlæge mente at det var hans adfærd der gjorde han bukket.
    Men hvad kan jeg gøre ved det? Jeg sys bare også jeg mister modet på at sætte mig på ham når jeg ved han kaster mig af så snart jeg forlanger noget af ham.


  • #5   5. mar 2014 Har du røgten af både ben og ryg? smiley

  • camilla I
    camilla I Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   5. mar 2014 ja det har jeg.


  • #8   5. mar 2014 En hest prøver ikke nogen af, så langt kan de ikke tænke.


    TS
    - Har du evt anden opstilling? Måske dine schenkler killer eller lign?


  • #9   5. mar 2014 Har du skiftet til noget mere energi rigt foder måske?
    Har ikke selv oplevet det, men har da hørt om mange hvis heste får alt for meget energi hvis de fx får havre?

    Så måske er det forsøget værd at skifte til det foder den fik inden du købte?

    Og går den evt. kortere tid på fold end før?


  • camilla I
    camilla I Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   5. mar 2014 jeg har faktisk skiftet foder, så det kan være jeg skulle kigge på det.
    Jeg har haft en berider på ham efter han har smidt mig af et par gange, og han siger at finder hesten ud af at den kan smide af og man ikke tør at sætte sig op igen, så vil den forsætte med det. Og jeg bliver bare så skide nervøs når han gør det.
    Jeg ved ikke om det passer men det var det han sagde..


Kommentér på:
Håber der er nogle der kan hjælpe mig??

Annonce