{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

anbefal en springsadel med stor/god støtte {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

sidder og kigger efter en springsadel til krikken, og har nogle søgekriterier som skal overholdes, da jeg er lidt en spasser i bentøjet, så har brug for rimelig meget støtte omkring benet, for ikke at flyve op fra sadlen. (hvis støtten er der, sidder jeg fint).

har en maks pris på 5500 kr brugt.

men kender ikke så mange mærker - ved at kieffer donau ser god ud, og så tiltaler sådan nogle som bates, prestige, equipe og Henri De Rivel mig, men aner ikke hvad jeg lige skal gå efter der, og som ligger på de penge brugt...

Overvejer at tage ud i en butik og prøve at sidde i de forskellige sadler, og høre om hvordan de er mht. tilpasning til hesten, da dette selvfølgelig også skal passe sammen. - hvor kan man det? bor i Aars, som er tæt på aalborg, plus jeg kommer omkring aarhus/horsens ofte. til hvis nogle kender nogle gode butikker med stort udvalg af sadler smiley

min hest går med en kieffer dressur sadel nu, og generalt ligger kieffer rigtig godt på hende.

på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anbefal en springsadel med stor/god støtte
Kommentér på:
anbefal en springsadel med stor/god støtte

Annonce