Usikker på en springbane {{forumTopicSubject}}
Hej Kære HG..
Jeg står i den heldige situation at jeg har en lille sød islandsk teenage hoppe (hjerter hjerter hjerter) jeg skal til springtime på for første gang i aften..
Jeg springer en del i naturen på hende, og der er hun så cool og springer alt.. Men på bane bliver hun noget af en mærkelig figur..
Hun kigger overhovedet ikke på springene når de bliver sat op og vi skridter rundt.. Men problemet kommer når hun skal henover dem.. Hun trækker utrolig meget på springene og er nogle gange svær at holde.. Hun er opmærksom og bliver virkelig ivrig, men hun refusere næsten alle spring.. Uanset højde og drøjde.. Hvordan kan det være??
Jeg springer lidt hyggespring på hende derhjemme, hvor hun nemt springer over en meter når hun først lige er kommet igang.. Hun refusere altid 3-5 gange på hvert spring inden hun springer, og det ender desværre ofte med at jeg ryger mig en tur, i det at hun trækker så utrolig meget på springet men så stopper op 5 cm før....
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.181
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 86
For jeg har nok i hovedet at hun stopper som hun plejer, og så er det jo hun stopper... For når hun løsspringes er hun super fin
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
Har du været ude for nogle uheldige episoder ved springning engang som kan have skræmt dig?
Usikker på en springbane