Godt med en pause for Amigo:) {{forumTopicSubject}}
Det har åbenbart været godt med en måneds pause for Amigo. Som dressurrytter er det jo ikke det man ligefrem går og er glad for, da det jo godt kan tage tid at komme op på plan igen, men det har faktisk gået over alle forventninger.
Amigo er blevet mere lydig for schenklerne. Jeg er kommet helt af med min dumme vane med for meget fat i den ene tøjle, og for lidt i den anden. Amigo har fået ny energi i øgningerne - jeg begynde at kunne mærke ham svæve under mig. Og ikke mindst er han blevet helt vildt stabil på bidet i en flot holdning i trav. Det er bare så lækkert at trave rundt på ham, han er bare skiide go! Han har fået nemmere ved schenkelvigninger. Vi er (endelig) ved at blive super til traversader og versader.
-Alt i alt er det faktisk bare gået super godt, og han er kun redet i 8 dage !?
det eneste vi bøvler med er tempo i galop, galop har altid været en større bøvl for os, men det er på vej ! nok også fordi at jeg førhend var for dårlig til at få trænet den galop... jeg var ikke glad ved at galoppere på ham, som om jeg var utryk. Det var lige så meget mig som haddede den galop, men nu er jeg kommet mig over det og vi galoppere og galoppere
-Så d. 21. skal vi jo også til stævne lc2 og vores første lb2 ! det blir bare kanon :b -og det er pokalstævne i VJR, åbenbart kun for medlemmer, og jeg er medlem men har kun sat mine ben derude 3 gange i hele mit liv det ku være så skæg hvis jeg lige kom med min Pinto og ga dem allesammen bank ;b
Nå, men i skulle da lige høre hvor dejligt det går -jeg regner med lige at filme ridningen i dag, og få nogle billeder ud af det.. De trænger hvist til en udskiftning
maj 2006
Følger: 83 Følgere: 185 Heste: 3 Emner: 385 Svar: 1.516
Jeq mener du qav ham fri i en måned , oq det nød han , oq du qår han strålende for diq !
Hiih . Held oq Lykke med stævnet !
Godt med en pause for Amigo:)