{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.176 visninger | Oprettet:

Marlene A
Marlene A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Syg?! {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle HGér!

min pony har det lidt skidt han vil lægge sig ned i boksen hvilket han ikke plejer og han var meget meget træt da han red i dag! hvad skal vi gøre? det eneste han har spist er hø og han har i forvejen MEGET dårlig mave hvad kan det tyde på?

tak på forhånd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg?!
  • #1   2. jan 2014 Han har sikkert gæringskolik. Ud at gå med ham og bliver det ikke bedre i løbet af den halv times tid i har gået, så kontakt dyrlægen. Hesten må ikke lægge sig ned, da den så kan få tarmslyng og dø.

• #4   2. jan 2014 Det bedste du kan gøre er at ringe til dyrlægen, og så gå og gå med den til dyrlægen kommer.
    Som de andre skriver må den absolut ikke ligge sig ned.
    Du mener nok du er kun 12 år men jeg har selv prøvet det mange gange med min ene hoppe, jeg havde en pisk med for hvis den prøvede at ligge sig ned så kunne jeg få den til at lade vær smiley

• #6   2. jan 2014 Det er kolik. Ring til dyrlægen hurtigst muligt. Gå med den, hvor det er henne er ligegyldigt. Som de andre skriver så lad den ikke ligge sig ned.

• Marlene A
    Marlene A Tilmeldt:
    apr 2013

#7   2. jan 2014 han har det super godt var der oppe i cirka 3 timer smiley han rejste sig endda op til sidst og spiste lidt hø smiley tak for hjælpen alle sammen!!

• #8   2. jan 2014 Øhhhh.... Og du er sikker på han er ok fordi? At han rejste sig "til sidst" og spiste lidt hø? Håber dælme der er overvågning på ham inat....

En hest med kolik, må GERNE lægge sig ned, den må bare ikke rulle sig, da det er dér det kan udvikle sig til tarmslyng.. Men lægge sig må de nu godt...

• Marlene A
    Marlene A Tilmeldt:
    apr 2013

#9   3. jan 2014 Jeanette H - Jeg var lidt i chok så jeg havde ikke lige tid til at skrive en hel roman om hvordan hanhavde det! smiley jeg var oppe ved ham klokken tolv og igen 02:30 og han var helt normal har lige været oppe ved ham igen... jeg kender min pony så jeg lytter til ham! smiley

• #10   3. jan 2014 Ellers kan det være dehydrering fordi han har dårlig mave.. Sørg for at han får nok at drikke og spise og giv ham elektrolytter.. Og få dyrlægen ud

• Marlene A
    Marlene A Tilmeldt:
    apr 2013

#11   3. jan 2014 sutteri ulvedalen - det var kolik og han drikker meget så det er godt! smiley mange tak for det råd smiley

Kommentér på:
Syg?!

Annonce