{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Hvorfor? Hjælp mig lige. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har en dejlig hest, som elsker at springe men først når springene når op omkring 80-90 cm, før gider hun ikke løfte benene? Er der nogle der ved hvorfor? Der er intet galt med hende... Hun er bare stædig og har ingen interesse indenfor de små spring! Hun springer let 80-90 i okser i trav.:-) men hvorfor trav? Har hun ikke lettere ved at galoppere?:-) dette skal ikke blive en diskotion (Staves) på hvordan min træning er eller ej, men blot et svar på hvorfor hun hellere ville hoppe de højere spring end de små?:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor? Hjælp mig lige.
  • #1   13. nov 2013 Sådan er min søsters springpony også smiley
    Det er sikkert bare fordi den ikke syntes at der er nogen udfordring ved de små spring. Den kan nok bare bedst lide udfordringer smiley


  • #2   13. nov 2013 Måske hun ikke har balancen til at komme over i galop.
    Hvorfor den ikke vil springe de små er vel bare fordi du ikke har trænet dem. Så må du blive ved med at springe små spring, så den ikke får sin vilje.
    Og når den så springet et lille spring så beløn med et stort spring og så slut smiley


  • #3   13. nov 2013 Nogle heste der KAN springe højere, synes vel bare at de små er kedelige... :))

  • #4   13. nov 2013 Sådan er min søsters springhest også.
    Du skal bare sørge for at tænde den, så den ikke falder i søvn over springene x)


  • #5   13. nov 2013 Min spring underviser siger at hun ingen balance mangler og hun er mester til at vende på en 50 øre når vi rider hurtigt:-) men tak for de gode svar..
    Og det der med at ride små spring og 1 højt spring dur hun ikke til.. Vi har øvet små spring i flere måneder hvor vi ikke sprang de store, men det gjorde ingen forskel, altså bare en Bom går hun ind i så den rykker sig!!XD Man kan grine lidt af det, for man tror hun er pisse dårlig springer, men så når det går løs og springene bliver højere springer hun med STOR lyst:-)


  • #6   13. nov 2013 Tror også at det keder hende en del de der små spring, men det bare belastende at hun ikke kan løfte sig, og det er sjovt nok ALTID hendes forben der rammer, har kun været udenfor det en gang det var hendes bagben fordi jeg satte mig for hurtigt tilbage i sadlen.

  • #7   13. nov 2013 min bruger alt under 40 cm som travbom hun begynder først at springe igennem når vi runder de 80cm og der har hun STORT overskud hun er dog kun 4½ så det bliver ikke højere men tror simpelthen hun r*vkeder sig med de små spring

    når hun bliver løssprunget river hun hele skidtet ned hvis det ikke er højt nok -_-


  • #8   13. nov 2013 Hehe okay Zap><> tror også det fordi hun keder sig!men det sjovt!så snart min søster på 7 sætter sig op og traver rundt over bomme og spring op til omkring 30-40 cm så kan krikken sku godt løfte sine ben? smiley er det bare fordi hun er så sød og godmodig mod min søster eller hvad? smiley

Kommentér på:
Hvorfor? Hjælp mig lige.

Annonce