{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

Dygtig "berider" {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg står med en Barockpherd på 4 år, som er klar til tilridning. Jeg er HELT blank hvad angår hvor han skal sendes hen? - Han skal tilrides således at når jeg får ham hjem skal han kunne starte, stoppe, dreje og ride i alle 3 gangarter, han skal kunne rides ud og evt kunne gå i trailer..

Det behøver ikke være en proff han kommer ud til!

- Jeg ser ALLERHELST at det er en på Sjælland, da jeg meget gerne vil være tæt med i hans udvikling.

Håber i har nogle erfarringer eller forslag til en dygtig en der kan tage min dreng 1-2 mdr. smiley - Skriv gerne, : Navn - Sted - Pris smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dygtig "berider"
  • #3   12. nov 2013 hmm.. Min veninde har hjulpet med rigtig mange ungheste og tilredet en del. Michala Flensborg hedder hun, hun er også her inde på hg smiley

• #4   12. nov 2013 Hvordan syn har du på tingene..? Det er vel lidt vigtig at de behandler hesten på samme måde som du ville ikke? Eller er det lige meget? smiley
    Jeg ville dog anbefale Susan Kjærsgård på BBH eller nogle af hendes undervisere/beridere..
    http://www.blueberryhill.dk/index.php/find

• #5   12. nov 2013 Joel shytt kører ud, så han sammen med dig ville kunne gøre det. Så du og hest er i fælles udvikling. Ved ikke om han stadig tager heste ind, har han gjordt før. Han kører på sjælland. Han arbejdér ud fra bent brennerup principper. Hest bæring og sikkerhed i højsæde. Og så tager det den tid det nu tager.

• #6   12. nov 2013 Jeg har en veninde her på Sjælland, der er virkelig dygtig til at tilride. Hun har redet alt fra stort til småt, og rider lige nu frieser heste med stor succes også.
    Hendes navn er Camilla Mittet Høfler, og hesten ville komme til at stå i Slangerup i Nordsjælland. Jeg mener prisen ville være på omkring 2000 kr. pr. måned max, men det må I lige snakke om, hvis der er interesse for det. Det eneste krav hun har, er at ejer skal være til at få fat på, så hun kan snakke og fortælle om hestens udvikling undervejs smiley
    Hendes nummer er: 50 54 30 12

Håber du lan bruge det til noget ;)!

Kommentér på:
Dygtig "berider"

Annonce