{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Sende i ridning {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Jeg har en dejlig dansk varmblods vallak, på 9 år. Jeg har fået ham for godt 1.5 år siden. Da han kommer fra dårlige kår, er det første år brugt på, at fede ham op, og vende ham til grundlæggende pasning og pleje (Rense hove, stå bundet, mv). Det sidste halve år er blevet brugt på at få stop/start signal på plads. Nu er vi efterhånden nået så langt, at han kan have rytter på ryggen.

Han er på trods af hans triste fortid, en rigtig sød og dejlig hest i dag. Han er meget trofast, venlig og lærenem.

Jeg er kommet frem til den beslutning, at jeg gerne vil sende ham i ridning i starten af næste år. Men jeg står med det "problem" at jeg aldrig før har sendt en hest i ridning, og jeg derfor inde i hvad jeg skal se efter - og ej heller hvad en fair pris er.

Jeg vil derfor hører jer. Kan i anbefale et godt sted at sende hesten i ridning? Har i en idé om hvad prisen ca. ville ligge i hver måned? Hvad skal jeg være opmærksom på når jeg kigger efter steder jeg kan sende ham i ridning? Hvilket udstyr skal hesten "medbringe" når den sendes i ridning?

Det kan være det er relevant at vide, at det er fortrukken at det er i Nordjylland (des tætterer på Aalborg des bedre). Desuden skal det siges, at min søde vallak er blind på det ene øje. Indtil videre har det kun været nødvendigt at vise hensyn til dette, ved at stige op på den forkerte side af hesten.

Mange tak for jeres hjælp!
Mangler der nogle relevante informationer, skal i ikke holde jer tilbage med at spørge.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sende i ridning
  • #1   11. nov 2013 Jeg kan varmt anbefale Iben, hun bor meget tæt på Aalborg. Hun gør det meget billigt, i forhold til hvor dygtig hun er! Jeg har selv haft meget uheldige episoder med at sende en hest i ridning før, men med Iben var jeg 100 % tilfreds på alle punkter. Hun red min hest rigtig godt op, og jeg sender en hest derhen igen til næste år smiley
    (link fjernet)

Jeg syntes du skal skrive til hende smiley Hun er kanon dygtig og meget stille og rolig

• #2   11. nov 2013 Tusind tak for dit svar!
    Det var super brugbart! smiley
    Jeg vil lige prøve at se lidt nærmere på hende.

• #3   11. nov 2013 Det er godt nok på Sjælland, men hun er meget dygtig og professionel! Jeg kan varmt anbefale hende, hun hjalp mig meget smiley
    http://hestkjaer-dressur.dk/

Kommentér på:
Sende i ridning

Annonce