Blogger
16. sep 2007 Følger: 226 Følgere: 2133 Heste: 17 Annoncer: 2 Emner: 200 Svar: 2.470
Anden springtræning {{forumTopicSubject}}
Så fik jeg endelig filmet min springtræning på Skalle dog skal jeg lige rediger det. Men jeg måtte bare lige ud med min glæde!
Jeg er nu begyndt springundervisning hos Michael Ladegaard. Og al træning går over alle forventninger! Skalle han springer næsten alt og virkelig synes at det er sjovt.
Lige nu er vi bare igang med at lære hinanden lidt at kende så det er kun nogen gymnastik spring.
Min træner sagde faktisk at det var super dejligt at vi ikke skulle rydde rundt i det som vi trænede sidste gang og vi faktisk startede fra at "tale russik, til at tale fyldene dansk!"
Jeg har i lang tid ikke haft den følelse oppe på en hest, hvor jeg bare tænkte det her, det skal nok komme til at gå godt og Skalle han er virkelig begyndt at få mit mod godt op igen.
Hvad ville i helst have på en trænings video? med lyd altså hvor man høre hvad træneren siger? eller med musik?
I får lige et meget dårligt billede af Skalle som virkelig synes at springet er meget højere ind hvad det er
nov 2011
Følger: 32 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 134
Blogger
Følger: 226 Følgere: 2133 Heste: 17 Annoncer: 2 Emner: 200 Svar: 2.470
Anden springtræning