4. dec 2011 Følger: 96 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 93 Svar: 1.094
Nogle gode nyheder fra jeres træning her i ugen? {{forumTopicSubject}}
Følte lige for at lave et glædes/spørge indlæg!
Har i oplevet noget dejligt her for nyligt?
Mig:
Idag gik det super fedt. Red i hackamore og uden sadel, han var rimelig god for benene og lod for det meste tøjterne hænge..
Til at slutte med ville jeg prøve at bakke, men havde intet! udstyr på og han gjorde det bare så godt!
Blev bare så glad altså, følte virkelig bare at min træning og tid gav pote!
Og så løb vi begge fra ridefold til stalden uden noget, ind i den tørre varme boks og så noget godt foder, renset hove og pulset om. Imorgen skal mi søsters hest kastreres og så skal vi snart have boksene flyttet ind i laden..
mar 2012
Følger: 31 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 86 Svar: 2.133
Min hest er ved at blive rask, eller det går i hvertfald den rette vej. Jaaaaa!
jul 2008
Følger: 103 Følgere: 90 Heste: 8 Emner: 39 Svar: 430
Super dejligt at høre om, der er bare ikke noget bedre end når alt givet pote! Så dejligt den lystrer. Og bliver hygget om! Elsker de der positive historier!
Kunne sagtens trave min pony uden udstyr, men da vi tog en galop skulle han lige fyre den af, der er video på min profil, det er da alligevel lidt skønt med glædesflip. ihvertfald når man ikke falder af
dec 2011
Følger: 96 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 93 Svar: 1.094
Dejligt at høre!, kender det alt for godt nå hyppen for lyst til at fyre af sted! lidt sjovt alligevel..xD
jul 2008
Følger: 103 Følgere: 90 Heste: 8 Emner: 39 Svar: 430
nov 2008
Følger: 266 Følgere: 1264 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.449
Men fra fredag-søndag var der en henne og se på pony, for at prøve part. Den første dag lærte de lige hinanden at kende. Anden dag var Natash noget af en bisse..! Drejede når hun ville, gik ud fra banen, stoppede, bakkede osv. Var bare en rigtig kælling, for at sige det pænt.
Men søndag tog vi (part, Natash, parts veninde som jeg rider med en gang i mellem, venindens islænder og jeg) på langtur. Og hun var såååå sød. Tredje gang at Clara (parten) red Natash, og første gang de var på en lang tur (omrking 12km) sammen. Natash gjorde INTET. At det så var en meget våd tur på grund af regn, er en anden sag. Det var mega hyggeligt.
Så, jeg har ikke selv nogen gode nyheder med mig selv og Natash, men at hun var så sød ved Clara og allerede ved tredje dagen, håndterede Clara Natash kanon.
apr 2011
Følger: 145 Følgere: 119 Heste: 7 Emner: 10 Svar: 922
desværre har han så haft alt for meget energi de sidste par dage til at jeg har ville ride på ham, så vi har trænet en del fra jorden
i dag var det så springning og normalt tør han ikke hoppe medmindre jeg hopper med over, men i dag var der ingen stop eller noget
dec 2011
nov 2008
Følger: 266 Følgere: 1264 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.449
dec 2011
Nogle gode nyheder fra jeres træning her i ugen?