Argresiv hest:-( {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen:-)
Jeg en en skøn haflinger der hjemme, som er blevet maget sur og anderledes.
Jeg har lige haft bræket armen og ikke haft redet ham i 2 mdr, men min mor, veninde og lillesøster har redet ham. Da jeg så kunne ride igen var han halt og jeg fik en til pony jeg skulle komme længere på.
Han blev så rask igen og det hele var godt og vi er peele venner! Jeg rider dog ikke så meget på ham mere da min lillesøster har "overtaget" ham da hin ikke vil ride den nye.
En dag laver jeg så jordtræning efter MAGET lang tid, og han er super fin og bliver beløbet med gullerødsskiver, jeg går så et par rinder med en veninde der rider rundt på sin hoppe (ham og hoppen er gode venner) og lige pludselig går han helt amok på hende. Bidder sparket og "jagter" hende med mig i den ande ende af tovet. Han bliver så rolig igen og er sig selv.
Et par dage efter rider jeg så på ham og han er en stjerne. Når jeg er færdig hopper jeg af og samler pøller op hvor han går ved soden af mig som altid. Der rider så en anden rundt sammentidig. Lige pludselig gør han det samme nummer og lægger øre tilbage og er vred!
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre!
Han plejer at være min lille baby og følge mig overalt og ikke gøre en flue fortræd':-(
nov 2010
Følger: 50 Følgere: 62 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 205
Fordi du bruger mere tid på din anden hest.
Vivaldi gør det samme....
ejeren har også fået anden hest for første gang i de 7 år hun har haft vivaldi..
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.792
maj 2011
Følger: 89 Følgere: 86 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 232
jan 2012
Følger: 38 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 241
apr 2010
Følger: 60 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 625
sep 2012
Følger: 93 Følgere: 78 Heste: 8 Emner: 141 Svar: 907
Undskylder for stavefejl, de er gratis
Argresiv hest:-(