{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Argresiv hest:-( {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen:-)

Jeg en en skøn haflinger der hjemme, som er blevet maget sur og anderledes.

Jeg har lige haft bræket armen og ikke haft redet ham i 2 mdr, men min mor, veninde og lillesøster har redet ham. Da jeg så kunne ride igen var han halt og jeg fik en til pony jeg skulle komme længere på.
Han blev så rask igen og det hele var godt og vi er peele venner! Jeg rider dog ikke så meget på ham mere da min lillesøster har "overtaget" ham da hin ikke vil ride den nye.
En dag laver jeg så jordtræning efter MAGET lang tid, og han er super fin og bliver beløbet med gullerødsskiver, jeg går så et par rinder med en veninde der rider rundt på sin hoppe (ham og hoppen er gode venner) og lige pludselig går han helt amok på hende. Bidder sparket og "jagter" hende med mig i den ande ende af tovet. Han bliver så rolig igen og er sig selv.
Et par dage efter rider jeg så på ham og han er en stjerne. Når jeg er færdig hopper jeg af og samler pøller op hvor han går ved soden af mig som altid. Der rider så en anden rundt sammentidig. Lige pludselig gør han det samme nummer og lægger øre tilbage og er vred!

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre!

Han plejer at være min lille baby og følge mig overalt og ikke gøre en flue fortræd':-(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Argresiv hest:-(
  • #1   21. okt 2013 Tror han er bange for at miste dig!!! smiley
    Fordi du bruger mere tid på din anden hest.

Vivaldi gør det samme....
    ejeren har også fået anden hest for første gang i de 7 år hun har haft vivaldi..

• #2   21. okt 2013 lyder som om han har lidt seprationsangst.. du har jo forladt ham en gang.. og han frygter at du gør det igen.. så han jager alle konkurrenter væk.. smiley

• #3   21. okt 2013 Jeg skal ikke kunne sige noget med sikkerhed, men kunne det være at hans reaktioner, har været hans måde at beskytte dig på? Ikke at de andre heste nødvendigvis har udvist nogen form for fare, men det kunne være en mulighed. Jeg har været med en af mine ældre veninder ude at fotografere til et af hendes kurser, hvor der var en pony med, som ikke brød sig om andre heste. Min venindes bud på ponyens reaktion var også, at det måske var en form for beskyttelse af dens ejere, en måde at holde alle andre væk fra dem smiley

• #4   21. okt 2013 Han elsker ny heste og mennesker og bruger alt min tid på ham så jeg kan ikke forstå at han gør det smiley

• #5   21. okt 2013 Min gamle parts foldkammerat blev også agrresiv på min gamle part da jeg stoppede, fordi ejeren også skulle bruge tid på ham nu, så jeg vil sige det er jalouxi.

• #6   21. okt 2013 Min gamle traver Jet gjorde det samme. Når jeg havde været på arbejde flere dage i træk, hvor jeg bare var hjemme for at fodre, mugge og lukke på fold, og så på arbejde igen på døgndrift op til dyrskuet, var jeg ikke hjemme ret meget i en hel uge. Når jeg så kom hjem fik jeg en pony hjem som jeg så skulle ride og passe for en veninde af familien, og havde så ikke så meget tid til Jet. Efter det, når jeg skulle lukke heste ud, lukkede jeg altid jet ud først og så den anden pony, og da ponyen så kom ud, jagtede han den rundt i folden, for fuld hammer! Bagefter løb han op til mig igen, og bed i mit jakke ærme, som om han sagde til mig at jeg ikke måtte gå fra ham igen...Og han ELSKEDE ellers den pony før, fordi de havde boet samme sted før. Så jeg tror helt sikkert at det er hans måde at sige til de andre at de skal holde sig væk fra sin pige. For han elsker dig jo, og han vil ikke have du skal forlade ham...:)

Undskylder for stavefejl, de er gratis smiley

Kommentér på:
Argresiv hest:-(

Annonce