{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg gøre!? {{forumTopicSubject}}

Hej:-) Jeg har part på en fjordhest. Vi træner trailer træning og han går næsten ind men der er en eller to hove ude på rampen han bakker ud hvis man skubber ham frem når han så endelig er inde og man får den der ting lukket så han ikke kan gå ud så går han i panik hvis man har bundet ham fast og går ud af side døren så går han i panik.. Hjælp hvad skal jeg gøre??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre!?
  • #1   16. okt 2013 Har i noget hø han kan spise ? Lad ham lige vænne sig til stiuationen inden i lukker og gør ved. Hø og lidt foder hjælper altid på at de falder ned, er ihvertfald min erfaring og så giv tid til han kan se sig om og blive tryg ved det så han forstår det ikke er farligt.

• #3   16. okt 2013 Prøv at træne ham, når der står en hest ved siden af i traileren - så han ikke er alene? smiley

• #4   16. okt 2013 Altså lige pt når vi øver så går jeg med ham op i traileren og står med ham. Vi kan sagens stå der i 5 min. og så bakker han ud igen. der ligger lidt mad eller hå til ham som belånding.. Jeg roser ham meget for bare at stå halt inde i traileren.. Vi har ikke prøvet med en anden hest ved siden af, det skulle måske af prøvet. Har tit tænkt på at det kunne være rat hvis der stod en anden hest ved siden:)

• #5   16. okt 2013 Håber ihvertfald det lykkedes for jer smiley pøj pøj

• #6   16. okt 2013 Tak smiley

• #7   16. okt 2013 ÅÅÅÅÅRRRRRRGGGGG!!!!! jeg har haft samme problem, da jeg skulle til stævne med min pony!
    nu træner jeg så tit jeg kan komme til det!, det vil være godt at træne 4 gange om ugen, og sætte sig i respekt! og opdrage på hesten, altså ikke "tæsk" på nogen måde, men at man fortæller hesten hvad der er ok! smiley
    og så prøv at gøre det til noget dejligt at være i traileren, (mad) og HUSK at snak med hesten hele vejen op i traileren, og giv MEGA ros når den er oppe! smiley
    så skal det nok gå smiley smiley

• #8   16. okt 2013 Jeg roser ham rigtig meget så han ved det er en god oplevelse... kunne aldrig finde på at slå eller tæske ham!!:) men tak:-)

Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre!?

Annonce