Indlæser...
Sortering
En go dag - ende med at hesten blev halt :-S Ja, var ude og ride på Stjerneskud, og red i en lille halv time med en masse skridt...
Generel diskussion
Oprettet:
6. apr 2004
Visninger:
149
nogen som kender Lucky?? Hej! har før set at nogen har gjodt det her så det vil jeg også lige prøve!! Lucky er en tidligere rideskolehest ...
Generel diskussion
Oprettet:
2. apr 2004
Visninger:
369
Bl. af racer: Noelle FALSK Prøv lige at tjekke dette indlæg på hestenettet. Den rigtige ejer ved ikke noget om at hendes hest er her inde. Det vil...
Generel diskussion
Oprettet:
25. mar 2004
Visninger:
265
Åbent brev til Hestegalleriet Jeg har lige sendt en mail til hestegalleriet med følgende overskrift og ordlyd - håber at der er mange der vil støtte ...
Generel diskussion
Oprettet:
24. mar 2004
Visninger:
466
Hestenettet har i en præsentation? Jeg tænkte bare lige hvor mange har endelig en præsentation inde på Hestenettet? Og under hvilket navn? Jeg har sel...
Generel diskussion
Oprettet:
18. mar 2004
Visninger:
684
endnu engang falske arabere! Araber Zameel ibn Jashana og Mohena er ikke oprettet af den retsmæssige ejer. Det er endnu engang en tilfældig perso...
Generel diskussion
Oprettet:
15. mar 2004
Visninger:
645
Marts Måneds heste - second edition Hej Allesammen Grundet den store interesse for "månedens heste" og det faktum at der de sidste 14 dage er sket en me...
Generel diskussion
Oprettet:
15. mar 2004
Visninger:
337
Falske arabere Hej Alle. Gitte E som har oprettet 3 arabere - Isha, ilina og Charleston er FALSK. Vedkommende har oprettet heste...
Generel diskussion
Oprettet:
15. mar 2004
Visninger:
544
Pony billeder! Hey! Jeg ville lige spørge om jeg måske kunne LÅNE nogle pics af jeres heste! I må MEGET gerne skrive herind hvis I mås...
Generel diskussion
Oprettet:
27. feb 2004
Visninger:
520
Lån af billeder!! Hejza.. igen.. Ville hører om jeg må låne jeres heste billeder til en netponyside.. adressen er http://www.net-arab...
Generel diskussion
Oprettet:
27. feb 2004
Visninger:
303
Må jeg låne nogle af jeres billeder? Hej allesammen, Jeg har tænkt på at lave et afsnit på min hjemmeside, der skulle hedde Månedens Hest fra Hestegaller...
Generel diskussion
Oprettet:
18. feb 2004
Visninger:
604
Navn Er der nogen der har et godt navn til en vallak?
Generel diskussion
Oprettet:
15. feb 2004
Visninger:
306
Att. Hestegallari.. Har i ikke mulighed for at spærre for forskellige IP-numre så man kan være sikker på at f.eks Mads ikke dukker op igen ...
Generel diskussion
Oprettet:
4. feb 2004
Visninger:
391

Annonce