Forum kategorier

~ Alt for pigerne ~

~ Alt for pigerne ~

Medlemmer: 1.120
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Hjælp - Louis Vuitton reklame Hej tøser! Må hellere indrømme at en haj til reklamer - det er jeg ikke. Kan på ingen måde fange de små fiduser som giv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jun 2014
Visninger:
1.667
Starte LC og LA til samme stævne? Halløj.. Jeg står i dette dilemma, at jeg overvejer at starte stævne den 9 juni, hjemme i klubben. Det er hestens f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jun 2014
Visninger:
940
Instagram - Billederedigering Hej piger! Nogle af jer der kender nogle gode billederedigeringens programmer til instagram? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jun 2014
Visninger:
358
Trist? så se her. Jeg lavede for noget tid siden et oplæg her ind omkring at være trist. Der der perioder hvor alt bare går galt osv. ken...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jun 2014
Visninger:
509
hvor er du pige? Der var den her pige der henvendte sig til mig her ind vedrørende et indlæg jeg lavede, og jeg vil meget gerne svarer h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jun 2014
Visninger:
487
Transformers 3 hurtigt svar tak :D drengen i filmen er den samme hovedperson som i de forrige film, megan fox er skiftet ud? den nye pige i filmen som er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. maj 2014
Visninger:
481
Gode hjemmesider - rideudstyr. Hej piger. Da jeg er en international voltigør, går vi selvfølgelig også op i at vi på bedste vis repræsentere Danmar...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. maj 2014
Visninger:
540
Hjælp til hårfarvning. Hej Piger :) Jeg har desværre fået fail farvet mit hår af frisøre 2 gange i træk nu. Så nu er mit hår brunt og sort ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. maj 2014
Visninger:
1.527
God kærste Hej alle :) jeg er bare så glad lige fortiden så jeg ville lige dele det posetive :D jeg er rigtigt lykkelig for jeg ha...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. maj 2014
Visninger:
778
Spotify Playlister Ja, nu tænkte jeg er tiden var kommet til at vi linkede vores playlister, for ny musik inspiration hihihi https://p...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. maj 2014
Visninger:
321
Navlepiercinger - webshop steder Hej piger Nogen som kender virkelig gode, men billige hjemmesider, hvor det er muligt at købe navlepiercinger med M...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. maj 2014
Visninger:
537
det moderne gennembrud jeg har trukket 'det moderne gennembrud i ord eller billeder' til den mundtlige afgangsprøve, og ved overhovedet ikke, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. maj 2014
Visninger:
751
Hvilken sans vil du "helst" miste? - hyggeemne :) Det her er faktisk bare en hygge-tråd :) Hvilken sans ville I helst undvære, hvis I selv kunne vælge mellem at miste...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. maj 2014
Visninger:
915
Hjælp! Dansk - Kan i hjælpe? Hejsa, jeg skal op til mundtlig dansk nu her, har trukket Kærlighed og/eller venskab - Lyrik. Vil gerne finde en sang. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. maj 2014
Visninger:
326
Cold Fushion Extensions Jeg vil rigtig gerne have lavet Cold Fushion i mit hår. Kender i nogle gode steder hvor man kan få det lavet til en ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. maj 2014
Visninger:
146
Konfirmation - tale som storesøster?? Min lillebror skal konfirmeres søndag, og har ingen idé med tale osv.. ville gerne lave noget sjovt, og ikke bare en al...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. maj 2014
Visninger:
1.306
Hul i øret - betændelse Hej med jer :) Jeg har for er par måneder siden fået hul i øret i bruskdelen. Det har i noget tid nu været ret ømt, og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2014
Visninger:
2.913
Eksamen hej piger. jeg skal til afgangsprøve, og har trukket emnet danskhed, er der nogle der kan komme med nogle tekster e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. maj 2014
Visninger:
795
Navlepiercing Jeg skal have lavet en navlepiercing her snarest muligt, og har fundet noget steder hvor de laves men til forskellige p...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. maj 2014
Visninger:
1.034
Gode fim?? Hej piger! Skal sove med min veninde på fredag, vi skal rigtig hygge med film, slik og chips da vi skal være selv hj...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. maj 2014
Visninger:
434

Annonce