Indlæser...
Sortering
DM ridebanesprining Hej Hg. Er der nogle som kender en hjemmeside hvor man kan se DM ridebanespringning gratis?
Off Topic
Oprettet:
20. maj 2017
Visninger:
241
Trænere i sønderjylland Er lidt nysgerrig. Jeg kan se at der er folk der tilbyder at komme ud og træne ens hest ( så man ikke behøver at fl...
Generel diskussion
Oprettet:
20. maj 2017
Visninger:
212
Erfaring Ditte Young og Debbie McGillivray Hej Er der nogen der har taget kursus eller lign. hos Debbie McGillivray? Og vil fortælle om deres erfaringer? Eller n...
Off Topic
Oprettet:
18. maj 2017
Visninger:
364
Frygt for ridning Hejsa Jeg har for nogle år siden redet en del, også en del forskellige steder, men efter at have faldet af en del gang...
Generel diskussion
Oprettet:
18. maj 2017
Visninger:
1.481
Selvbruner - hjælp Ville hører om der er nogle herinde der kender en god selvbruner/selvtanner/tanning mousse/ spray - whatever. Vil ne...
Off Topic
Oprettet:
15. maj 2017
Visninger:
952
Søger Studie bolig i Esbjerg ?? Som overskriften siger, søger vi en bolig i Esbjerg. Vores søn læser i Esbjerg, og vi bor 4 timeres transport væk, så ...
Off Topic
Oprettet:
15. maj 2017
Visninger:
473
Stomi og ridning Måske et lidt tabuiseret emne for nogen, men jeg føler dette forum var det bedste at spørge i.. Jeg skal have fjerne...
Generel diskussion
Oprettet:
13. maj 2017
Visninger:
1.719
Heste udlejning nordsjælland/københavn Hej hg. Jeg skal til min venindes konfi på fredag, og fik lige en god ide til en gave til hende. Vi elsker begge hest...
Generel diskussion
Oprettet:
10. maj 2017
Visninger:
2.598
Opstaldning i Københavsområdet Hej HG. Jeg står i den situation at jeg om 3 år flytter mod byen for at læse. Jeg skal selvfølgelig have min heste med...
Generel diskussion
Oprettet:
8. maj 2017
Visninger:
765
Nogen der har handlet her? Nogen der har handlet på denne hjemmeside før: https://www.e-horsegear.24-7rideudstyr.dk/ Kender ikke lige til den,...
Generel diskussion
Oprettet:
6. maj 2017
Visninger:
1.089
Roskilde dyrskue - show Hej HG'ere! Det er snart ved at være tid til Roskilde dyrskue, og det er i hvertfald noget jeg glæder mig til! Jeg s...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
4. maj 2017
Visninger:
745
Tørr wrap omkring Sydfyn Hej Hg. Er der nogle der kender nogen der har tørr wrap, gerne gennemskredet og struktur rig i minibig på Sydfyn? Mi...
Off Topic
Oprettet:
1. maj 2017
Visninger:
170
Klipning af tinker ben Er der nogle, der kender nogen, der er villige til at komme til nordsjælland og klippe ben på en tinker? Jeg skal he...
Off Topic
Oprettet:
28. apr 2017
Visninger:
415
hvad er det nu den hedder? hejsa allesammen. jeg så en hel masse serier i tv da jeg var lille. nu synes jeg det kunne være sjovt at prøve at se ...
Off Topic
Oprettet:
27. apr 2017
Visninger:
723
DANSK EKSAMEN HJÆLP TIL FORESLAG Jeg har trukket dokumentarfilm i dansk, og skal derfor vælge en film at arbejde med. Så ville hører om der er nogle af...
Off Topic
Oprettet:
27. apr 2017
Visninger:
315
Plancher og folderer Er der nogle der kender et program til at lave gode plancher og foldere :)
Off Topic
Oprettet:
26. apr 2017
Visninger:
153
Hvilken Hingst? Hej alle. Er på udkig efter en hingst til min hoppe men er ikke så meget inde i alt det der så kender ikke så meget til...
Avl
Oprettet:
17. apr 2017
Visninger:
1.196
Hø/wrap Hvor? Og hvilket? Hej alle. Bor i Silkeborg/Them og kan simpelthen ikke finde nogle steder der sælger hø/wrap i nærheden. Så ville høre...
Off Topic
Oprettet:
15. apr 2017
Visninger:
201
Opstaldning Slagelse Er der nogle der kender til mindre private stalde i eller omkring 4200 Slagelse? Har kigget markedet igennem, uden det ...
Generel diskussion
Oprettet:
8. apr 2017
Visninger:
798
Hegnspæle i genbrugsplast Jeg er ved at overbevise gemalen om det fornuftige i pæle i genbrugsplast fremfor træ som skal males og bliver gnavet i...
Generel diskussion
Oprettet:
7. apr 2017
Visninger:
1.034

Annonce