Forum kategorier

Rytternes privat liv :D

Rytternes privat liv :D

Medlemmer: 147
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
nyt fotoalbem :) tænkte på om nogen af jer ville smutte forbe :) det er af mine højt elskede 2 hunde :D hvis det frister, må i også ge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. dec 2008
Visninger:
257
Kirke? går i, i kirke, juleaften :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. dec 2008
Visninger:
275
Julegaver - hvad har i købt? Jeg har købt sindsyge gaver i år Ö Mor- morgenkåbe til 600kr. men skal byttes i morgen da jeg ikke tror hun vil brug...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. dec 2008
Visninger:
398
overtro tror i på at hestene skal stå i stalden 1. juledag eller vil der ske ulykker i stalden
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. dec 2008
Visninger:
513
hej mega skuffet hej alle sammen jeg var jo ude og kig på en hest i dag=) tror ikke jeg har været så skuffet længe den var lille og s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. dec 2008
Visninger:
267
hej kig lige ind=) her i morgen skaql jeg ud og kig på en hest ved en est handler glæder mig sgt meget=) efter lang ting skal jeg ud og ki...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. dec 2008
Visninger:
366
Så stemmer vi om ynglingsbilledet Ja så skal vi stemme om ynglingsbilledet:) Du har 2 stemmer, og skal bruge dem begge, ellers tæller din stemme ikke....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. dec 2008
Visninger:
375
Hævn karektere:( For latterligt Ja jeg har så afvist en pony, og ejeren bæev så sur på mig over det, og truere med at give alle mine heste lav når hun ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. dec 2008
Visninger:
692
SÅ SKAL DER STEMMES Ja som sagt skal der stemmes:) Emnet var BEDSTE SPRINGBILLED Reglerne : 1 i har 2 stemmer og i SKAL bruge dem be...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. dec 2008
Visninger:
228
1 times konkurrence Ja vi skal da lige hurtigt have en konkurrence:) Emnet er BEDSTE SPRINGBILLED Så kom med jeres bedste spring bill...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. dec 2008
Visninger:
198
Konkurrencen går nu igang Ja så skal vi have en konkurrence igang:) Emnet er Dit ynglingsbilled:) Du SKAL sende et link til SELVE billedet,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. dec 2008
Visninger:
667
gå til biddet. hej :) ville bare lige høre, hvordan i får jeres heste til at gå til biddet :) vi har jo alle forskellige måder :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. dec 2008
Visninger:
293
Svært at sælge heste Er det bare mig eller er det mega svært, at sælge heste lige for tiden? Især en araber. De har så dårligt i rygte:-(. Ø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. dec 2008
Visninger:
214
Hvordan kan jeg lære ham det? Goddaw ;3 Jaah, det her er nok mest et emne til dem der træner dressur, meget ^^ For jeg har et problem med min hes...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. dec 2008
Visninger:
259
:D klikker træning!! Nu har jeg valgt at begynde på en masse klikkertræning og horsmanship med min hest abigail! ;D Ville høre om der var no...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. dec 2008
Visninger:
765
Konkurrence præmier Nå ALLE sammen.. har brug for JERES hjælp:) Jeg har fået tilladelse til at lave konkurrencer herinde, MEN hvad skal ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
324
Konkurrencer????? Hva skal vi ikk holde nogle konkurrencer herinde?? Har i nogle idéer til en konkurrence?? så foreslår jeg det for ad...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
187
alder ?? Hejsa hvor gamle er i herinde?? Jeg er selv 17år:)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
408
stævne? Heej ;) Er der nogen der skal starte på CapaCity For heste? :) knus sarah ..<3
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
161
:/ imorgen skal goldika afsted :/ og så kommer hun om 2 uger tilbage...hvordan skal jeg holde det ud :/...savner hende bes...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. dec 2008
Visninger:
160

Annonce