Forum kategorier

Foderdebatten

Foderdebatten

Medlemmer: 1.101
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
frustreret over plag sagen er den at vi har en plag der hjemme som ikke spiser de piller der er i fodret... :( vi har prøvet lidt af hver...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. dec 2013
Visninger:
754
ideer til foderplaner jeg står i den situation at jeg flytter ud og kommer til at have min egen stald at have hypperne i, det giver jo en mas...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. dec 2013
Visninger:
436
Lucernepiller og pulver vitaminer/mineraler Hej... Jeg vil gerne bruge opblødte lucernepiller, men har lige et par spørgsmål. Er det rigtigt forstået at de ska...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. nov 2013
Visninger:
2.382
HESTETYVE PÅ SPIL IGEN! http://www.tv2nord.dk/artikel/281592:112--Mulige-hestetyve-paa-spil Del denne annonce hvor i kan komme til, de skal ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2013
Visninger:
306
Saracen Hej... Er der nogen der har erfaring med Saracen Re-Leve og Saracen Stamm 30? Hvor stor mængde bruger du? Hvordan se...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2013
Visninger:
666
Slowfeeder kasse - købes hvor? Min hest har taget godt og grundigt på efter at være begyndt på at komme ind om natten. Han vejer 417 kg, men burde kun...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2013
Visninger:
18.367
Horslyx Mobility ? Nogen der har erfaringer med den her slikkesten og ved hvor man kan købe den henne, da jeg ikke har set den nogen stede...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. nov 2013
Visninger:
719
for lidt fodre? Hej med jer. Er total uenig med min mor om hvor meget fodre vores hest skal ha. P.t. får en omkring én håndfuld o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. nov 2013
Visninger:
691
Mere energi, hvad kan jeg give af tilskud?(-: Hej alle! Min hoppe er blevet ret sommerfed efter en dejlig lang sommer på døgnfold med frodigt græs! Hun har været...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. nov 2013
Visninger:
585
Hjælp til HorsePro foder?! Jeg har en trakehner på 8år, der får HorsePro Classic, 2kg pr dag og det virker fint. Nu har jeg fået min barokhest hj...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. nov 2013
Visninger:
1.398
At finde det rigtige foder... ...er godt nok blevet en udfordring med så forskellige heste i stalden som jeg har... :/ Jeg har brug for lidt inspi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. nov 2013
Visninger:
1.046
Lav i kobber? Jeg hørte af en foder"geek" forleden, som hjælper mig lidt med at tilpasse noget foder til min plag, som er liiidt vans...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. okt 2013
Visninger:
1.563
Pavo SpeediBeet Er der noget af jer der har prøvet? Jeg har ikke prøvet men vil gerne høre dem der har prøvet det. Kan se at en h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. okt 2013
Visninger:
1.072
Blandingsforhold Roepiller Hej. Har søgt lidt inde på tidligere emner, men synes ikke jeg kan finde et svar på mit spørgsmål. Jeg har erhverve...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. okt 2013
Visninger:
2.999
Erfaring med Haybar eller andet? Hej... Jeg er sååå træt af at drengene får trådt deres stråfoder rundt, så tænkte på om en Haybar måske kunne gøre t...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. okt 2013
Visninger:
2.848
Sart mave Hvad bruger du til din hest med en lidt sart mave? Jeg har lige haft dyrlæge i går til min plag grundet fejlgæring i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. okt 2013
Visninger:
947
Hjælp til wrap Hej... Jeg har endelig fundet frem til noget 3. slet wrap, som forhåbentligt er meget lavt på sukker. Nu kommer d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. okt 2013
Visninger:
1.285
Pavo Natures Best, erfaringer? :) Hej alle. Nu er det sådan at jeg skal til Tyskland og der ville jeg købe noget foder, da det er billigere dernede, men ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. okt 2013
Visninger:
3.421
Mash holdbarhed? Hej :) Jeg har hældt mit equsana mash over i en tønde, så er derfor usikker på hvor lang tid det kan holde sig, da j...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. okt 2013
Visninger:
1.987
Horselux Synes gang på gang jeg hører godt om deres produkter, hvilket jo er godt! Og er blevet lidt forfalden til deres gode pr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. okt 2013
Visninger:
866

Annonce