Forum kategorier

Foderdebatten

Foderdebatten

Medlemmer: 1.101
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Bruttoenergi, Fordøjelig energi, Omsættelig energi og Nettoenergi ! Her er lidt dansk og spændende læsning og energitilførelse til heste: http://www.pc-horse.com/index.php/da/articles/...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. apr 2014
Visninger:
3.264
Fodr valg til welsh og shetter? Jeg har en blaning af en shetter og en welsh nogen der ved hvad fodr der er godt? Der udover har jeg en lille shetter v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. apr 2014
Visninger:
290
Foder til 19 årig DV Min part er fornyligt flyttet fra rideskole til en privat stald. Efter hun er flyttet er hendes opførsel ændret meget. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2014
Visninger:
1.011
Hov tilskud Min hest har tørre og ødelagte hove, og jeg vil gerne give hende noget i foderet, så hovene kan blive bedre! Jeg har g...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. mar 2014
Visninger:
1.242
Regulator Complete Hej... Er Regulator Complete et rigtigt foder (fuldfoder/tilskudsfoder) eller er det kun en slags vitamintilskud? H...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. mar 2014
Visninger:
1.957
Shetlænder 'mad' Hej Min shetlænder harley er en smule over vægtigt. Så nu vil jeg høre hvad jeg kan gøre får at han taber sig. Så hvad...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. mar 2014
Visninger:
1.250
Baldrian Har lige nogle spørgsmål omkring baldrian i urteblandinger. - Hvorfor er det på dopingslisten? - Kan man blive ved ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. mar 2014
Visninger:
711
erfarninger med Duvil (Basic) er der nogle der har erfaringer med Duvil?? evt. med deres Basic "type" er det gode erfaringer eller der det negativ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. mar 2014
Visninger:
367
3 års vil ikke spise .. Hej allesammen... Jeg er en super kræsen 3 års hoppe, som lige pludselig ikke vil spise sin mad.. Hun får Str...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. mar 2014
Visninger:
506
Manglende energi... Hej Jeg står i den situation, at min dressur som rides hver dag mangler energi. Så jeg tænkte om der var nogle kloge ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. mar 2014
Visninger:
812
Marstall Stall-Riegel, Mineralkiks Vinter Hejsa, Er der nogen som kender disse vitaminer og kan anbefale dem? Vil også meget gerne kende doseringen af dem. Hv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. mar 2014
Visninger:
722
Vægttab Hej... Jer med heste der har været igennem et større vægttab... Hvordan har i gjort det? Hvad fik den at spise og så...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. feb 2014
Visninger:
839
Horsemax hestegræs - Hvor mange m2? Vi står og skal til at give vores sommerfold ro, så der er en chance for at der kan komme noget ordentligt græs inden s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. feb 2014
Visninger:
1.589
Magnesium ? Hej. Vil lige høre hvilke erfaringer i har med magnesium ? Jeg har en hest der har en tendens til at køre sig selv ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. feb 2014
Visninger:
1.219
Stærk og hidsig hest. Hej. Jeg står her med en hest som er meget stærk under dressur træning og løber lidt. Den får 400 gr. horselux eas...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. feb 2014
Visninger:
1.416
Pavo Nogle her inde der har gode/dårlige erfaringer med Pavo? har overvejet at skifte min 5 årige DV. dressur hoppe over på ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. feb 2014
Visninger:
1.313
Foldtid og strøelse !!! Jeg er ved at finde et nyt sted til min lille hyp og den forbindelse har jeg besøgt forskellige steder. Jeg må indrømme...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. feb 2014
Visninger:
1.510
B-vitamin kur til plag? Hej... Som overskriften siger... Må min plag på 2,5 år få en B-vitamin kur nu her i forbindelse med at han skal fæld...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2014
Visninger:
900
Hippolyt irish mash eller pavo slobber Hvad ville i anbefale til en hest der trænger til at tage på?:)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2014
Visninger:
806
Er min hest dækket ind? Jeg har længe gået og tænkt på om min kære hest er dækket ind med vitaminer osv. Jeg fodre med: http://www.equsan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2014
Visninger:
653

Annonce