Forum kategorier

Foderdebatten

Foderdebatten

Medlemmer: 1.101
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Energi tilskudsfoder Nogen der kender et godt produkt som giver energi, noget de ikke skal have ret meget af... (under 1 kg)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. sep 2013
Visninger:
796
Regulator Complete til gamle heste? Jeg har kigget meget på RC og har tænkte mig at prøve dem, jeg har islænder på 4, 6 og en 22 år. Jeg kunne ikke fin...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. sep 2013
Visninger:
1.426
Kan man fodre sig til mere hår? Ja, som overskriften siger, så tænker jeg om man kan fodre sig til bedre hårpragt? Jeg har min frieserplag, som er s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. sep 2013
Visninger:
705
Analyse - hjælp! Hej :) Jeg har nu fået analysen på mit hø, men skal have lidt hjælp til at "oversætte den". Dvs til at forstå den ri...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. sep 2013
Visninger:
679
Flydende melasse Hej :) Er der nogen der ved hvor man kan få flydende melasse i mindre mængde? Dvs noget mindre end 25 liter... De...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2013
Visninger:
1.231
Er det her foder godt nok? Plag Hej alle. Jeg fodrer min 2 års med havre og hercules heste raket, lucerne og hø. Ville høre om i synes der er nok i d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. aug 2013
Visninger:
1.902
Næringsværdi i græs Hvornår begynder græsset at miste sin næringsværdi.. Min hoppe har gået på døgngræs siden maj måned og har ved siden...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. aug 2013
Visninger:
4.012
Warppet havre helsæd!? Nogle herinde som aner noget om havrehø som er warpet? -derhjemme har de lavet noget jeg selv synes mener er ligesom he...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. aug 2013
Visninger:
2.790
Kirstinedal mølle blanding Har i nogle gode/dårlige erfaringer med Kirstinedal Mølle blandinger? og har i det, havde i det i en foderplan? s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. aug 2013
Visninger:
2.779
Møllerens HestePlus Er der nogen der har erfaring med at bruge dette som foder sammen med lucerne ?????
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. aug 2013
Visninger:
586
Cool Mix/Frucht Müsli som slankefoder Hej :) Er der nogen af jer der har erfaring med EGGERSMANN COOL MIX eller EGGERSMANN FRUCHT MÜSLI som slankefoder ti...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. aug 2013
Visninger:
448
mangler energi jeg har 2 som går total "død" de får hver dag : St. Hippolyts natur musill ca 300g Pavo Triple P 250g eggersmann...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. aug 2013
Visninger:
1.531
Fede foder til fuldblod Jeg har en fuldblod der skal tage 100 kg på ca. Pt får han 1,9 kg horsepro unik, 1 kg lucerne, 1 kg fiberpiller og 6 d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. aug 2013
Visninger:
2.816
Erfaringer med Hippolytt? Har I gode/dårlige erfaringer med Hippolytt? Jeg har lidt Gemüse blandingen i tankerne, til min kronisk forfangne E...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. aug 2013
Visninger:
791
safe and sound Hej er der nogen her inde som har eller bruger dette foder til jeres heste ? Hvad synes i om det ? og har i brug...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. aug 2013
Visninger:
500
Glucoguard Hey :) Har lige brug for lidt hjælp... Jeg har en overvægtigt fjordhest og er lige, for en uge siden, startet med a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. aug 2013
Visninger:
1.304
Grow eller fohlengold ????? Okay - jeg er i syv sind....,, Hvad er bedst til en plag på 1,3 år??? Der har svært ved at holde huld. Af varmblods ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. aug 2013
Visninger:
482
Muhldorfter Low Glycaemic prebiotic, erfaring med dette? Hej med jer. Jeg passer pt min venindes dejlige hest, men han er helt enormt kræsen. Er der nogen af jer, der har erf...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jul 2013
Visninger:
617
Equifirst vs Horsepro Hej Jeg skal have mine to tynde heste til at tage på, og har nu besluttet at bruge enten Equifirst Basic omega 3 eller...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jul 2013
Visninger:
706
foderet Care4life fra pavo ? Hej er der nogen der har prøvet eller giver deres hest dette foder Care4Life fra pavo ? Er det godt? og har jeres h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jul 2013
Visninger:
654

Annonce