Forum kategorier

Barn/børn og hest

Barn/børn og hest

Medlemmer: 28
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Medlemmer Hvorfor er der ikke flere medlemmer?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. sep 2008
Visninger:
200
Hej Alle Da vi endnu ikke er så mange, vil jeg opfordre jer til at sende link til gruppen, hvis i kender nogen herinde med børn....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
243
Præsentation.. Ja præsenter jer selv kort.. Jeg er 23 år gammel. Er alene-mor til 3 drenge. Oliver 5 år Lukas 2½ Silas 14 mdr ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
439
Dig selv Hvor meget gør du ud af dig selv efter du er blevet mor???.. Er du "ligeglad" og duller rundt i Jogging buks og bare li...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. okt 2008
Visninger:
485
Hvordan får i tid til det hele??? Ja det er nok det største problem jeg har... altså at få tid til det hele.... Før jeg blev gravid brugte jeg utrolig...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. okt 2008
Visninger:
663
Taler du åbent om alt??? Ja nu er jeg vitterlig hug på det her foum, for en gangs skyld syntes jeg HG er værd at kigge igennem. (var begyndt at ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. okt 2008
Visninger:
315
Hvordan er jeres nat forløbet? Min (vores) nat har været lidt træls. Hos os er det ikke en lille blære og baby der sparker på den, som vækker mig, næh...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. okt 2008
Visninger:
209
Gode online sider Har du ikke lige tiden til at shoppe selv så kan man kigge på de her sider http://www.esprit.dk/?camp=DK_IC_OV_SG_20...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. okt 2008
Visninger:
206
Har lidt af et nød råb For snart et år siden lavede jeg mit eget forum, jeg er ret glad for det men der er ikke GANG i den :o( og det er jeg r...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. okt 2008
Visninger:
341
Hvad siger i om programmet Dagens mand?? Syntes det er lidt sejt... Hilsen JJ
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. okt 2008
Visninger:
219
Efterårsferie Ja hvad får i ferien til at gå med?? Jeg har ikke selv ferie men har sendt Oliver og Lukas på overnatning hos bedste...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. okt 2008
Visninger:
187
Hvad er sexet hos en mand?? Som overskriften siger så vil jeg gerne lige høre hvad du mener er sexet hos en mand.. Og hvad der "tænder" dig så du e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
293
Er det forkert? Ja med risiko for at blive haglet ned, er jeg nødt til at lette mit hjerte... Går lige nu på kursus, og længe har de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. okt 2008
Visninger:
863
Projekt opgave 7. klasse (Spørgsmål) Hej alle :) Da jeg har projekt uge i 7. klasse og har om "Ung mor i Danmark" ville jeh høre om i havde lyst til at sva...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. mar 2010
Visninger:
516
Sjov rideundervisning for børn Jeg er lige startet med at undervise på en rideskole med islændere. Jeg har ikke sådan nogen særlig uddannelse til at g...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. okt 2012
Visninger:
340

Annonce