Forum kategorier

Groundwork

Groundwork

Medlemmer: 2.468
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Video - groundwork Jeg har lavet denne her video for noget tid siden hvor jeg træner med Zobaldia :) har ejet ham i 3 måneder her kun en m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. dec 2013
Visninger:
308
HR. Maler hesten Tristan?? Lærer i nogensinde jeres heste nogle fjollet ting, hvor i ser rundt i manisen og folk kigger forundret på jer, og pluds...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. dec 2013
Visninger:
965
Færdig indlært trick Jeg har gået og undret mig lidt over hvor meget folks heste kan... Jeg synes det lyder til at det går vildt stærkt!!! ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. dec 2013
Visninger:
568
Udvikling af skoleparade Nu har der været så meget fokus på skoleparaden det sidste stykke tid (af hvad jeg ser, nu jeg ikke lige fast bruger he...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. dec 2013
Visninger:
1.276
Hybrid horsemanship?.. really? Sidder og surfer lidt rundt på youtube, da jeg fandt denne video. Hvad tænker i om denne video, jeg selv syntes det er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. dec 2013
Visninger:
475
Hms- eller lign. Heste lejr? Hej. Jeg ville hører om i kender en dygtigt rytter evt. Heste visker her i dk, som holder lejr, og hjælper folk med der...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. dec 2013
Visninger:
1.289
Mclean http://www.youtube.com/watch?v=OgdfbpncD4s Nogen der kender til ham? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. dec 2013
Visninger:
444
Min hest er blevet ustyrlig :s Hmm.. Min hest er begyndt at blive strid overfor alle ude på gården bortset fra mig. Hun løber under hegnet selvom der ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. dec 2013
Visninger:
1.173
Hvilke tricks?? Jeg har part på denne skønne vallak, som har den tildens til at bide, så jeg vil på ingen måde lære ham at kysse lige n...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. dec 2013
Visninger:
919
Parelli introdag Så prøver vi igen da vi desværre måtte aflyse pga sygdom sidst. Dato: lørdag d. 18 januar 2014 kl. 9.00-16.30. Sted...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. dec 2013
Visninger:
374
2-Årig miniature - Helt ny ven. Jeg fik igår, en lille miniature hoppe - Duracell. Jeg vil rigtig gerne lave øvelser fra jord, men jeg skal lærer he...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. dec 2013
Visninger:
642
Hey, Horsemanship? Tricks? nogle som kan hjælpe`? Skal starte noget jord træning - tricks - Horseman ship op med min part. Nogen som kan hjælpe`<3
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. dec 2013
Visninger:
1.100
Tag selv springet hest:D Hej med jer derude, så trænes der igen fra jorden af, Jeg har leget lidt med indlæringen, og ville se om min hest kunne...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. dec 2013
Visninger:
470
Gode råd til start af klikker træning? :) Altså jeg går rigtig meget op i jordtræning og har altid haft succes med de heste jeg har arbejdet med. Men min pony, s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. dec 2013
Visninger:
954
Tålmodighed? Hejsa! Jeg vil utrolig gerne lære min part nogle tricks men jeg har virkelig ingen tålmodighed.. Hvordan kan jeg få...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. dec 2013
Visninger:
747
Klikkertræning - sammenhæng imellem klik og godbid Hej alle sammen! Jeg er begyndt på klikkertræning med mine to skønne parter, og træner ud fra alexandra Kurlands met...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. dec 2013
Visninger:
428
Hvad ville I træne med hesten for hvert år? Ja, 1 juni fik vi et lille føl og ham vil jeg gerne begynde at træne op. Jeg ved at jeg kan træne basis som gå og bakke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. dec 2013
Visninger:
506
Hvad kunne man eventuelt lave? Ja, jeg står med min ponyrøv af en ungdreng, og han skal aktiveres på bedst mulig måde, men jeg ved ikke rigtig hvad je...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. dec 2013
Visninger:
341
Dele min træning :-D Hej allesammen :-) Jeg vil lige tillade mig at dele min træning med jer fra den anden weekend. Det er primært tricks...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. dec 2013
Visninger:
480
Hvad kan jeg lave med ham? Hej alle :) Da jeg ikke må ride for tiden og ikke ved hvornår jeg kommer igang igen, tænkte jeg at jeg ville træne m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. nov 2013
Visninger:
257

Annonce