Forum kategorier

Hestens og rytterens sundhed

Hestens og rytterens sundhed

Medlemmer: 857
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Hestesko? s-: Hej derude ;-) Min part, Joy har været kronisk halt i en måneds tid nu. I dag var hun så rentgående (WIIIHH). Vi håber ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. feb 2012
Visninger:
1.191
Sur stråle Min hest har desværre fået sur stråle - ikke så voldsomt, men strålen smuldrer, og der er kommet en revne midt i. Hvad...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2012
Visninger:
214
Blidt bid... Hejsa :) Har været ved at kigge lidt på bid, og er kommet lidt i tvivl: Hvilket af disse bid vil være det blideste? h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2012
Visninger:
814
valg af det rigtige bid? Synes det er svært at sætte dette ind nogen steder, men det har noget med hestens sundhed at gøre jo! :-) Jeg har nu f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. feb 2012
Visninger:
1.238
foderplan på Tjørnehøj Mølle! er der nogle som har lavet foderplan på Tjørnehøj Mølle! der er noget jeg ikke forstår som man skal svare på kan i hjæl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. feb 2012
Visninger:
552
Skæl, Kløe og hårtab? Hej( : Min snart 3 årig hest, har skæl på stortset hele kroppen, og hun har kløe i hårbunden ved hendes man. og så har...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. feb 2012
Visninger:
1.219
Den bedste start for ny unghest? Jeg henter min nye ungpony på tirsdag, men jeg må desværre aflevere ham med det samme på dyrehospital til kastration. M...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2012
Visninger:
682
bedækning af min hoppe :) Hey peoples. Jeg har overvejet meget om at få min elskede hoppe bedækket men mit problem er at jeg ikke kan finde en RI...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. feb 2012
Visninger:
457
Problemer med HV-polo vest Hej alle. Jeg har en HV-polo vest, som næsten ligner denne 100%: http://www.stald-direkte.dk/images/Mones%20HV%20Polo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jan 2012
Visninger:
863
Charles Owen... Hej alle dejlige mennesker! Jeg har lige et spørgsmål, som jeg tror I godt kan hjælpe mig med. Det lyder: Kan en Char...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jan 2012
Visninger:
367
Springsadel :-) Hej derude :-) Er der nogle der ved hvor man kan finde en forholdsvis billig Hubertus eller Stübben springsadel str. 16...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jan 2012
Visninger:
344
Klubmedlemsskab i Høsterkøb rideklub Hej alle.. Står du og mangler en klub du kan ride for, eller står du i nærheden af Gøngehusfarmen i Gammelholte og man...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jan 2012
Visninger:
778
Hoppe op fra jorden. -Skadeligt? Hej(: Jeg har en hest på 178 cm. Og så ville jeg bare spørge, om det er skadeligt for dens ryg, hvis jeg hopper op fra ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jan 2012
Visninger:
246
kender i det? hej alle sammen. Jeg sidder og skal lave noget klæd ud tøj til min hest, og der er en specel ting som jeg skal bruge, m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jan 2012
Visninger:
246
Hævet ben Jeg opdagede i dag at min hest har hævet ben. Det er indersiden af højre forben - altså ind med venstre forben. Ca. fra...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jan 2012
Visninger:
1.185
opstaldning Hej (: - vi står og skal have en hest i opstaldning, men der er ingen a os der har en ide om hvad man skal tage for en ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jan 2012
Visninger:
246
Foderhelvede! - Hvad skal jeg vælge? Jeg er ved at købe en pony, så nu leder jeg efter det rette foder. Men som sagt synes jeg, at jeg er endt i et foderhel...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jan 2012
Visninger:
367
bid mål? Hej(: Hvordan vil i måle str. af hestens mund, så man kan finde den korrekte str. bid? Seb
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jan 2012
Visninger:
1.452
Stopgjord Hej (: - Er der nogen her inde der kan forklare mig hvordan en stopgjord skal sidde?(:
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jan 2012
Visninger:
1.432
overfølsom hest. -hvilken trense? Hej(: Ja jeg har en meget følsom hest (Macon). Han har Lammeskind på næsten alt udstyr. Da jeg ikke har kunne finde nog...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jan 2012
Visninger:
771

Annonce