Forum kategorier

~ Alt for pigerne ~

~ Alt for pigerne ~

Medlemmer: 1.120
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Fraktaler? Hej HG er.! Min veninde og jeg er igang med at lave en rapport, om fraktaler.! Vi skal finde ud af: Hvad er en...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jan 2015
Visninger:
360
gave idéer til kæreste??? hej piger, min kæreste har fødselsdag her snart, og jeg har cirka INGEN idé om hvad jeg skal give ham. derfor spørg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jan 2015
Visninger:
1.017
Invitation?? Hej piger. Da jeg skal konfirmeres i år skal jeg have lavet nogle invitationer men jeg har simpelthen ikke nogen idé...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jan 2015
Visninger:
974
Makeup? Heey tøser! Hvad med et lille debatindlæg? Hvad er jeres holdning/mening om makeup? Jeg er 17 snart 18, og går ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jan 2015
Visninger:
563
Hvordan melder man sig fra V.I.P her på HG? :) Hjælp! Hvordan melder man sig fra V.I.P her på Hestegalleri? :) - Maria
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jan 2015
Visninger:
276
crazy color. hjælp!! Hej piger! Det er sådan at jeg lige nu har brunt kedeligt hår med nogle lyse striber i, og ønsker at farve det en vild ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jan 2015
Visninger:
1.247
tv-serier Hej piger. Har i nogle gode forslag til en serie jeg bar eskal se. det skal helst være en ungdoms en. Jeg har set: Pll...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. dec 2014
Visninger:
711
Wish. sikkert? Hej hg. Er der nogen af jer der har handlet på Wish? kan man stole på den? Hvor lang tid tager det for en vare at blive...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. dec 2014
Visninger:
1.608
Klub musik! Tror ikke jeg er den eneste der godt vil vide hvad alle de gode sange de spiller i klubben hedder. I går spillede d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. dec 2014
Visninger:
272
Skal lipgloss være så klistret?! Hejsa - og glædelig jul forresten! :D Sagen er den, at jeg lige har fået anskaffet mig min første lipgloss (tidliger...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. dec 2014
Visninger:
543
Få kunstige negle af Har nogle kunstige negle på fra Matas http://www.matas.dk/depend-french-look-pink-oval-design Men vil egentligt g...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. dec 2014
Visninger:
720
Zalando.dk - størrelser? Hey! Er blevet forelsket i nogle kjoler/ bluser fra Zalando.dk som jeg gerne vil bestille hjem. Ved at de har forhold...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. dec 2014
Visninger:
838
Stiletter- Hjælp Hej derude :-) Jeg har de sidste par dage kigget rundt på nettet efter et par stilletter til nytårs aften, uden held...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. dec 2014
Visninger:
1.386
Busties. Hvor kan man købe dem Jeg er faldet totalt for de der busties (tror jeg måske de hedder) men jeg kan ikke finde nogen steder der lever op til...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. dec 2014
Visninger:
507
Faux fur Jeg har forelsket mig i en faux fur jakke fra Asos, men selvfølgelig er den ikke i min størrelse. Dog er min erfaring...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. dec 2014
Visninger:
301
kedligt liv? ideer? Hej piger. Jeg har gået og tænkt over hvor kedeligt mit liv egentlig er (haha). Jeg tager i skole, på arbejde og er hos...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. dec 2014
Visninger:
699
Kan man slet ikke få disse sko mere? Jeg har ledt hele nettet rundt, og jeg kan ikke finde et sted hvor de sælger dem, jeg har fundet nogle steder, men der ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. dec 2014
Visninger:
1.100
Moderne indretning, hvad med rosetterne? Hvordan opbevare i jeres rosetter? nogle forslag til andre måder at opbevare dem på udover hønsenet og snor? har pt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. dec 2014
Visninger:
398
Fjerning af modermærke.. Hjælp Hej alle sammen. Jeg overvejer virkelig at få mit modermærke overvejet fordi jeg synes at det er irriterende og grimt....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. dec 2014
Visninger:
713
HJÆLP! Hej piger! :) Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg har projektuge, hvor jeg skal finde ud af hvad stoffer gøre ved...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. dec 2014
Visninger:
258

Annonce