Forum kategorier

~ Alt for pigerne ~

~ Alt for pigerne ~

Medlemmer: 1.120
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
# HJææææælp # !!! solferie jeg står og skal finde en rejse til den 27/5 eller 28/5 men er der nogen af jer der kan anbefale en god ferierejse i e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. maj 2015
Visninger:
358
KRISE HJÆLP GERNE :-( Jeg står med et stort drengeproblem jeg ser helst at det bliver skrevet i privat besked, da jeg har bekendte herinde, m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. maj 2015
Visninger:
846
Instagram - følge? Hej piger :-) Jeg er efterhånden blevet meget glad for instagram - og slår mange billeder op. Jeg vil dog også gerne...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. maj 2015
Visninger:
421
DHO - Dansk analyse Hejsa! Jeg er pt i gang med at skrive DHO, men er blevet lidt i tvivl om hvad analysedelen skal indeholde… Jeg skal a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. maj 2015
Visninger:
953
Overnatte i lufthavn? Yes, til sommer skal jeg først flyve fra Malaga til Hamburg, hvor jeg lander i Hamburg mellem 22 og 23, og så skal jeg ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. maj 2015
Visninger:
990
Job som rytter/staldpige Da jeg er færdig med gymnasiet her efter sommerferien, og gerne vil have et sabbatår, er jeg ude efter et arbejde. Jeg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. maj 2015
Visninger:
2.148
MAC PROBLEM!! Jeg har opdateret min Mac, men alle mine billeder er forsvundet, nogen som ved hvordan jeg kan finde dem, eller er de b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. apr 2015
Visninger:
179
At forsætte med p-piller/udskyde mens Sagen er den at jeg de sidste 4 måneder har været på p-piller og derfor stadig er lidt ny inden for det hele. Der er de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. apr 2015
Visninger:
482
Drenge altså part 2 :P Hejsa! Måske kan nogle huske mit emne om en fyr jeg godt kunne lide :P http://www.hestegalleri.dk/grupper/altfor...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. apr 2015
Visninger:
1.140
Gode idéer til frisure (frisør)? :) Jeg har efterhånden ret slidte spidser, så jeg skal meget snart til frisøren (dvs. lige så snart jeg får fundet et hul ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. apr 2015
Visninger:
637
P-pille, kastet op? Hej piger :) Jeg er desværre syg lige nu.. Lige før kom jeg så til at kaste op og lige indenda havde jeg taget min p...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. apr 2015
Visninger:
1.269
Hestefilm? Hej piger! Keder mig rimelig meget og tænker at jeg gerne vil se nogle heste film på enten Netflix (dansk) eller viapla...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. apr 2015
Visninger:
594
Rygestop Hej piger. Jeg er igang med at stoppe med at ryge. Det er jo svært, så tænkte om nogle af jer selv er stoppet med at r...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. apr 2015
Visninger:
766
18 års fødselsdag? Hi girls B) Sagen er den at jeg fylder 18 d. 25 juni. (så der er alligevel en smule tid endnu, men er typen, som b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. apr 2015
Visninger:
773
P-piller piger hjælp mig lige!! :/ jeg er lige kommet hjem fra Spanien, hele flyveturen og bilturen hjem har jeg følt jeg sk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. apr 2015
Visninger:
966
Hvilke sange?? Hej piger ?? Jeg har snart 1 års dag med min part, og vil derfor gerne lave en slags 1 års video. Har i nogle mulighed...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2015
Visninger:
433
Ny mobil Hej piger Min Iphone 5, er virkelig ved at være dårlig, ingen af knapperne virker som sådan osv. Men mit spørgsmål ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. mar 2015
Visninger:
944
Makeup til hverdag Hej med jer... :) I vil nok synes dette spørgsmål er lidt skørt, men står virkelig i et træls dilemma.. Går i m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. mar 2015
Visninger:
805
Ny frisure - hjælp! Hej med jer! :) Jeg har bestilt tid ved en frisør i morgen, fordi jeg træger til at blive klippet. Mit hår er tørt, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. mar 2015
Visninger:
1.105
Piercing Hej piger. Er ved at kigge på ny piercing, til når jeg må udskifte min tragus piercing. Men der findes jo mange forskel...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. mar 2015
Visninger:
741

Annonce