Forum kategorier

Fjordhesten

Fjordhesten

Medlemmer: 657
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Føl Ja så er følsæsonen snart på trapperne, så ville høre om der er nogle der ligesom mig skal have et lille nyt medlem sna...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jan 2007
Visninger:
248
Hvad fodrer i med?? Ja , jeg fodrer med wrap, roepiller, lucerne og grønsalvimin, lidt havre til belgeren og følhopperne. Mine heste står ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jan 2007
Visninger:
672
(Surt opstød)Kender i det?? Jeg er træt...rigtig rigtig træt. Jeg er simpelt hen så træt af at høre folk blære sig med det de selv, deres børn og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jan 2007
Visninger:
276
Dm. Er der nogen herinde der ved hvad det kræver at starte Dm i dresur og spring? Ved godt at jeg ikke lige kan deltage ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. feb 2007
Visninger:
473
sadel hjælp Hej alle sammen... jeg har købt en sadel der skulle være en x bred 17" mærke ukendt men den passer ikke, den trykker ne...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. feb 2007
Visninger:
190
Kender I det her? - dumme kommentarere Hej.. - (som overskriften lyder) kender i det?? Når ens ven/veninde, eller bare nogle andre, hele tiden kommer me...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. feb 2007
Visninger:
322
træt af at blive kaldt hestefreak? Hej! Hvordan kan det være at folk der ikke har hest, tror at lige så snart man får en hest, er man en freak, og alle ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. feb 2007
Visninger:
337
slikker hvorfor hej min fjolle dreng slikker hele tiden på alt ting han har fået mineral kur og har haft sliksten men han bliver ved er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. feb 2007
Visninger:
532
har du sne fri?? jeg synes der er meget aktivitet her til formiddag på HG. jeg selv har sne fri og har ikke så meget andet at tage mig ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2007
Visninger:
430
Snebilleder Må vi så se jeres snebilleder, jeg har oprettet et helt fotoalbum med dem, man kan dog bare ikke se at der er så meget ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. feb 2007
Visninger:
341
hvad er start-ret-listen? hej jeg skulle melde til et stævne men så jeg det her start-ret-listen? hvad er det få noget
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. feb 2007
Visninger:
347
Dm 2007 Har tænkt lidt på at komme med til Dm hvis jeg kan blive kvalificeret til det .men forstår ikke lige det der står inde ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. feb 2007
Visninger:
322
hjælp Spring 50 cm metode B3 - kun åben for ekvipager, der ikke tidl. har fået placering i spring stå der ved en klasse ti...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. feb 2007
Visninger:
259
skal jeg eller skal jeg ikke? i lørdag være jeg spineg stæven på luffe inddørsen i 70 cm spirnge men jeg fik 3 stop på 4 sping (der være i alt 9 ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. feb 2007
Visninger:
371
Procentridning Ja endnu et indlæg fra mig om stævner;) Da jeg jo som sagt (i et andet indlæg), skal starte Nordfjordstævne, ville j...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. feb 2007
Visninger:
551
Stævne i DRK den 24+25marts Nogle Der skal ride dansk Bank cup I DRK ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. feb 2007
Visninger:
210
Opvarmning stævne Når i skal ind og starte dressurklasser, hvor meget plejer i at varme op, og hvad plejer i at lave af øvelser i de fors...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. feb 2007
Visninger:
428
føl jeg harskal måske ifol kamille jeg har finde en hinten til 1500 men hvor maget hvad den få løbe op i ca hvad fod...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. feb 2007
Visninger:
302
Hvem skal starte til Birken's stævne?? Hej alle sammen!! Birken afholder fjordhestestævne d 1-3 juni... Sidste år lavede vi en allround ridecup, hvor ma...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. feb 2007
Visninger:
463
Bedte tips ;D Hej alle ! ;D Som overskriften nok siger, vil jeg gerne høre jeres tips, det kan være tips til hvordan man kan lave ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. feb 2007
Visninger:
359

Annonce