Forum kategorier

Spotlight's HG's største gruppe om alle de kendte

Spotlight's HG's største gruppe om alle de kendte

Medlemmer: 80
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Britney aflyser (måske) tourne Britney havde fået at vide, at hun muligvis ikke kunne få sine to sønner Sean Preston og Jayden James med på sin kommen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2009
Visninger:
129
Britney Spear raser! Det siges, at Britney Spears er blevet rasende på Kevin Federline på grund af hans nye kæreste. Dette er fordi den forh...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2009
Visninger:
213
Victoria beckham Homoseksuel? Gay Victoria - 2009-02-04 16:33:18 Det ligger der en lidt længere forklaring bag. Victoria har udtalt til det it...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2009
Visninger:
413
Hvad synes i?! Jeg har tænkt på at ændre lidt i konkurrencen eller i hvert fald hører om i synes det er en god ide.. Jeg har tænkt lid...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2009
Visninger:
138
Månedens afstemning! (; I denne månede var temaet "grimmeste udtryk" i har EN stemme og vinderen kommer på forsiden (; brad pitt (link f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jan 2009
Visninger:
417
MUDDERKASTNING Jeg synes det var på tide at der kom et emne med lidt mudderkastning (; det betyder du må svine alle de kendte til du v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jan 2009
Visninger:
223
Månedens konkurrence :D Det første tema i det nye år 2009 (btw. godt nytår alle sammen) er "Grimmeste udtryk" Dvs: Det gælder om at finde det...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jan 2009
Visninger:
211
Hurtig afstemning! Jeg laver lige en hurtig afstemning da jeg er ved at tælle stemmerne fra afstemningen op og der er to der har lige mang...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. dec 2008
Visninger:
184
Månedens konkurrence-afstemning! Nomineringen er slut og det er nu tid til at vi skal til at stemme om hvilket billede der er det bedte julebillede (; ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. dec 2008
Visninger:
672
Jule konkurrence :D Ja det er jo jul og derfor skal konkurrencen handle om jul :D Du skal nominere et julebillede det er lige meget om det ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. dec 2008
Visninger:
255
Ozzy fylder 60 år i dag Ozzy Osbourne Foto: Stuart Ramson/POLFOTO / POLFOTO Han er mørkets fyrste og tidligere forsanger i legendariske Bl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. dec 2008
Visninger:
207
green day laver power pop Green Day laver power pop Billie Joe Armstrong fra Green Day fortæller i et interview, at gruppens nye plade bliver po...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. dec 2008
Visninger:
219
AFSTEMNING! Månedens tema var "undercover" dvs. kendte uden make up og hvem der skal kåres som den grimmeste uden make up. ;) De ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. nov 2008
Visninger:
468
pet på facebook ? så prøv lige min nye gruppe www.hestegalleri.dk/grupper/petsocietypfacebook
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. nov 2008
Visninger:
241
Dit største ønske! Ja tænkte på hvad er dit største ønske i verden? ;) Det kan være alt fra at ønske at køre traktor til at blive gift m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. nov 2008
Visninger:
771
Noget sjovt i tv i aften? Ja jeg sidder og stener lidt og kommer så i tanke om at nu er både talent og vild med dans slut hvad kommer der så i tv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. nov 2008
Visninger:
227
SÅ ER DET I AFTEN: EMA!! Yes i Aften kommer der EMAs wee Kate Perry skal være vært og jeg regner med Tokio Hotel vinder en pris xD haha sidder...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. nov 2008
Visninger:
146
Spørgeskema.. Igen.. Nu har vi lige laet lidt om på det, så nu har vi om rock, så hvad hedder jeres ynglings rockband/musiker??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. nov 2008
Visninger:
289
Månedens konkurrence november Juhu så blev det november og så er der en ny konkurrence :D Månedens tema er "Undercover" dvs. Kendte uden make up (Ta...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. nov 2008
Visninger:
522
Ideer til denne måneds konkurrence? Hey (; jeg står for konkurencerne i den her gruppe (; Men jeg mangler nogle ideer så har i nogle ideer? og nogle ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. nov 2008
Visninger:
258

Annonce