Forum kategorier

Spotlight's HG's største gruppe om alle de kendte

Spotlight's HG's største gruppe om alle de kendte

Medlemmer: 80
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Hvem er i fan af? Ja. Men så vil jeg da ligge ud med et indlæg her i gruppen (: Hvem er i fan af? - og hvorfor? Hvordan blev i fan af...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. dec 2007
Visninger:
126
Hvem er i fan af, ? :D Som overskreften fortæller, hvem er i fan af, ? :D Jeg er Fan af: Tokio Hotel,<3 Lafee,<3 Britney Spears,<3 De...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jan 2008
Visninger:
204
britney spears kæreste? er det rigtigt at ham der adnan som britney spears ska flytte sammen er morder? nogen siger det andre ikke.. ved at ha...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. jan 2008
Visninger:
155
Appassionata Hej, jeg skal til Appassionata imorgen d. 02-02-08 kl 20:00, glæder mig bare for vildt! :) Er der nogel der også ska...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. feb 2008
Visninger:
163
Pigebande.... har overfaldet pige stakkels hende!!!! læs linket... http://nyheder.dk.msn.com/nyheder.aspx?cp-documentid=7445021
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2008
Visninger:
323
Fed sang xD Elsker seriøst den her sang men den er rimlig mærkelig xD http://www.youtube.com/watch?v=8lTmtHoBhnA
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2008
Visninger:
485
Bill kaulitz ??<3 Nu synes jeg vi ska disskutere vor lækker Bill han er xD Skriv tøsser XD
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2008
Visninger:
190
HJELP ! Har fået Gummi bears påå hjernen XD
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2008
Visninger:
144
klammeste kendt? Hvem af de kendte syne si er mest klam/grim? ;)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2008
Visninger:
286
Blackman opsøgte Anne og Søren... På skærmen havde Thomas Blachmann kun hånlige ord og hovedrysten til overs for Anne og Søren. Men da det tidligere p...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. feb 2008
Visninger:
1.883
Grammy Awards 2008 Grammy Awards 2008 priserne er blevet uddelt, og du kan se de største vindere her. Grammy Awards uddeles for for året...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. feb 2008
Visninger:
402
Laura X-Factor var ved at falde Laura Arensbak Kjærgaard klarer sig sikkert gennem X Factor i fredags, men nu afslører den 23-årige århusianer at det k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2008
Visninger:
274
Til alle i gruppen [: Davz allesammen. Jeg vil bare lige sige at jeg synes det er en rigtig fed klub der er kommet op og køre, man får en mas...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2008
Visninger:
315
X-Factor Hej :) der kommer jo X-Factor i aften:) hvem tror i der ryger ud?:) Tror selv det er de der Vocolaca der ryger ud ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
314
Vrede mails til Remee (link fjernet)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
179
hvem hader i? hvem af de kender hader i mest? (synes du/i er klam eller dum eller mærkelig?) bare sådan nysgerrig.. jeg kan ikke f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. feb 2008
Visninger:
782
Mike: Aldrig mere X Factor RaiDen håber på en finale mellem Martin og Laura, men er selv helt færdige med X Factor og andre talentshows Tiden ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. feb 2008
Visninger:
379
Paris Hilton Paris Hilton scorer Benji fra Good Charlotte Paris Hilton, 27, er godt på vej til at komme i familie med bedste-veni...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. feb 2008
Visninger:
397
Zac får 30 mio. for HSM3 Efron scorer også bonus for salg af Disney-merchandise Zac Efron har endelige skrevet under på sin kontrakt fo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. feb 2008
Visninger:
833
Robert Hansen skal være far... Smaskforelskede Robert Hansen, 28, og Mira Wanting, 29, er flyttet sammen og skal være forældre. Da Robert Hansen i ef...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. feb 2008
Visninger:
1.538

Annonce