Forum kategorier

Interesse for krybdyr!

Interesse for krybdyr!

Medlemmer: 102
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
slange skelet ja hvem havde troet at et skelet kunne være SÅ intakt og flot efter 5 år i jorden :-O http://www.hestegalleri.dk/htm...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. okt 2009
Visninger:
1.292
Sindssygt flot! Ville lige dele et billede af denne herlige dværggekko, som jeg fandt på google: http://farm4.static.flickr.com/3655...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. okt 2009
Visninger:
367
Jubii Jubii Jubii ! Dumeril boa ENDELIG ! efter 6 mrd. søgen har jeg endelig fundet den rette dumeril boa. Han skal hentes d. 1 nov. i hirtsfals (fr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. okt 2009
Visninger:
1.189
Min nye kongepytte :oD I går hentede jeg min nye kongepyton hjem. Det er en super skøn 1.0 pastel på ca. 1½ år og 70 cm. Glæder mig helt v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. okt 2009
Visninger:
757
Morgenkvalme? Vi har lånt en han til parring, til 3 af vores 4 tøser. De har gået sammen i knap 1½ måned nu, og vi har endnu ikke set...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. okt 2009
Visninger:
465
Hvilket str. terrarie? Ved I hvor stort et terrarium mindst skal være til ihvertfald 2 pilegift frøer? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. okt 2009
Visninger:
231
Blød bule på kongeboa - billeder Jeg har lige opdaget, at min kongeboa har en bule på ryggen. Den er helt blød og hun flytter på sig, når man rører ved ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. okt 2009
Visninger:
469
Min pyton -han eller hun? Hej alle slangemennesker!:-) Jeg har en ca. 2-3 år gammel kongepyton dreng på 1 meter. Jeg er nu kommet i tvivl om om ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. okt 2009
Visninger:
993
Jubiii så kom de hjem Ja var jo så uheldig at min lille leopard rotte snog døde, om det har noget at gøre med at han sad fast dn gang ved jeg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. sep 2009
Visninger:
370
levetid for UV-B pærer. Hvor lang tid holder sådanne pærer? synes jeg har hørt et sted at de skal skiftes hvert ½ år, men er det sandt?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. sep 2009
Visninger:
1.064
hamskifte problemer? & nyt terrarie ja, som i nok vedfik jeg købt mig en ny gekko på hobromessen:) så fordi mit terrarie var for lille måtte jeg ud og købe...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. sep 2009
Visninger:
3.432
Mit nye røverkøb Igår hentede vi en kongeboa, som jeg fandt inde på SR. Det var en han på knap 2 meter. Da vi så får ham hjem, viser de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. sep 2009
Visninger:
243
Hobro messe + Nye børn...... Nogen som var med idag..... Og evt. fik nye børn med hjem.....???? Vi fik en 2 mdr gammel Tornhale varan med hjem og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. aug 2009
Visninger:
256
Muligvis 2 nye slanger (cheynei) Jeg har længe gerne villet have en M.S. Cheynei, men pengene har ikke rigtig været til det. Nu har jeg så muligvis fået...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. aug 2009
Visninger:
445
Første gang på egen hånd Jeg har kun haft slanger i den tid jeg har været sammen med min kæreste Lykke. Det er 15 måneder imorgen, men jeg har a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
256
Hobro messen d 29? nogle der kommer til hobro messen d. 29 aug? jeg har aldrig selv været der før, så hvis jeg kan komme afsted skal je...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
300
Har du kysset din kælekrokodille idag? Ja, synes I burde læse denne artikel. Lidt spektakulær, må man sige :) http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/features/2...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. aug 2009
Visninger:
213
Konge Python Bedst med 1 el 2 slanger? Ja har gået og tænkt lidt på at købe en lille ven til Tequila. Men er der nogen der ved om slanger bedst trives alene ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. aug 2009
Visninger:
355
Er løbet tør for foderdyr.. Jeg har ikke flere foderdyr til min sinaola, som er pinkies som har fået pels eller små mus.. Min leverandør er løbet t...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jul 2009
Visninger:
533
så er de på vej Jep i går kl 3 dukked der tre små slange snuder ud af ægget... de er dog stadig derinde.. de skal lige optage det sids...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jul 2009
Visninger:
256

Annonce