Forum kategorier

Military/terrænspringning

Military/terrænspringning

Medlemmer: 190
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Firfod fielfraz hej min dejlige pony er til salg han har været med til det intanitioale stævne i ålborg i military rider c-stævner og p...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. nov 2007
Visninger:
259
Nu har jeg købt military hest :) Ja, så har jeg købt mig selv en military hest - Corevtte Imperial. Hun har været placeret i CNC100 ved flere lejligh...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. okt 2007
Visninger:
1.249
Stævner i Sverige Er der nogle der ved hvordan military stævnerne foregår i Sverige ? .. Er det de samme dressur programmer o.l. ? ..
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. okt 2007
Visninger:
356
Gode klokker Er der nogle der ved, hvilke klokker der er gode, og hvor man kan købe dem, evt. en hjemmeside.. De skal være bløde,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. sep 2007
Visninger:
582
Pony til 17 år? Jeg har hørt at inden for military, kan man ride på pony indtil man er 17 og året ud.. Så ville jeg lige høre, om de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. aug 2007
Visninger:
293
Strande ? Hvilke strande er det tilladte at ride på, på sjælland ? ;) eller gode sø'er m.m.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jul 2007
Visninger:
577
Nye springvideoer Så fik jeg lavet nogle springvideoer. youtube.com/watch?v=dThEDzq2OsQ youtube.com/watch?v=ro9xSR9hTbw youtube.com/...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jun 2007
Visninger:
388
Haslev er der nogen der skal starte military stævne i Haslev, den15/7?:)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jun 2007
Visninger:
695
Nye billeder + Pony sælges! ja så var jeg til 2 dages landsstævne i military - se mit galleri. og så er Fantacy blevet sat til salg.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. maj 2007
Visninger:
237
Hvor finder man en militaryhest? Hey har besluttet mig at skifte ponyen ud med en juniorhest. men hvor pokker finder man en miltaryhest som går C...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. maj 2007
Visninger:
239
nybegynder-spørgsmål.... hej alle.... er nysgerrig hvor mange dage strækker et military stævne sig over.... i kørslen er der en dags stævner, m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. maj 2007
Visninger:
403
Nye Militarybilleder i mit galleri =) kig forbi og giv en kommentar =D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. apr 2007
Visninger:
350
landsstævne hej alle d: er der er nogen af jer der skal til landsstævne på Bornholm den 26-27/5?:)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. apr 2007
Visninger:
210
nogle fed tærringbilleder er der nogle som har nogle fede tærringbilleder på deres profil jeg kunne komme ind og se i kan bare kigge dem jeg har.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. apr 2007
Visninger:
308
military i nærheden ¨nogen der ved om der er noget military i nærheden af esbjerg.. ville gerne ud og starte noget på pepper :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2007
Visninger:
238

Annonce