Forum kategorier

Military/terrænspringning

Military/terrænspringning

Medlemmer: 190
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Stævne vejen Jah hvor mange skal afsted til military i vejen og hvad skal i ride? Skal selv ride cnc80
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. maj 2010
Visninger:
285
Skårup i weekenden Axel og jeg var en tur i Skanderborg i weekenden, og fik lidt video af det:o) Han gjorde det fint, lige indtil vande...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. apr 2010
Visninger:
350
military i haslev Hej nogen der skal til military i Haslev her den 25. ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. apr 2010
Visninger:
341
sporer og pisk? Må man have sporer og/eller pisk på i terrænet?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. apr 2010
Visninger:
694
Galoptræning 19-05-10 Ja, jeg starte et militarystævne i haslev her den 25. ;P (det er mit første) Men så målte vi 450 m op og fandt ud af...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. apr 2010
Visninger:
334
Tid til terrænspringningen?? Hvordan ved man om man rider for hurtigt eller for langsomt til terrændelen?? skal starte en klasse hvor tempoet er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. apr 2010
Visninger:
195
dressur program Hej nogen der kender det lettese dressur program i military?? det hedder cnc70/cncp80 det er en af de sidste øvel...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. apr 2010
Visninger:
401
Åbenhus i Fjelsted Rideklub (military) Fjelsted Rideklub holder åbenhus på Søndag og ALLE er inviteret.. Kom og se hvad vi tilbyder. - OG KOM OG SE VORES ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. apr 2010
Visninger:
499
SÅ er det forår Og forår betyder jo at vi nu kan komme på masser af ture, træne udenfor på bane osv. Eftersom jeg ikke er så heldig ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. mar 2010
Visninger:
470
Gamacher? Hej.. Jeg har fået en masse af vide omkring gamacher i terrænet ? Hvad bruger i? - Almindelige Spring Gamacher? - Dr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. mar 2010
Visninger:
940
Military Ridelejr Hej Er der nogle der kende nogle military ridelejre? Meget gerne hva der er godt og dårligt også :b
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
1.053
Military stævne Hej alle. Jeg skal starte til military stævne i Haslev om en måneds tid... det er første gang at jeg skal starte mil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
968
Stævnesæson er i klar Hvad så allesammen, eri vedatvære klar til stævnesæsonen? Hvilke stævner skali til først? Og hvad skal i ride?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. mar 2010
Visninger:
336
Tysklandstræning = kredsdyrlæge?? Hej... Hvis man tager til Tyskland og træner, skal man så have kredsdyrlægen ud, eller er det kun når man skal til ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. mar 2010
Visninger:
336
Ridelejr? Heey Leder efter en military ridelejr på sjælland/fyn.. Men det må IKKE være søbjerggård! Jeg har fået noget af vide ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. mar 2010
Visninger:
321
Dressur ? Heey.. Skal måske ride et military stævne her i April ;) Men i dressur delen, har jeg fået af vide at det ikke er de ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. mar 2010
Visninger:
379
Militarydag - ses vi? Hvem har planer at om at komme til militarydag i odense her i februar? Dem der ikke ved hvad jeg taler om: (link fj...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jan 2010
Visninger:
423
ridelejr-ny gruppe ny gruppe til jer der søger en god ridelejr. her kan vi give hinanden gode råd om ridelejr: link: http://h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jan 2010
Visninger:
186
terrænspring Nogle der ved hvor der bliver afholdt en seperat terrænspringning?? altså uden dressuren og spring delen??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jan 2010
Visninger:
398
Ny pony?? Hej! Jeg leder efter en ny 1´er pony som jeg vil bruge til military.. Jeg har meget lange ben, så jeg leder mest efter ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. okt 2009
Visninger:
274

Annonce