Forum kategorier

Stævne ryttere på Fyn og Langeland.

Stævne ryttere på Fyn og Langeland.

Medlemmer: 223
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
ridehal hey alle jer derude jeg er en pige på 22år som har et par heste jeg rider seriøs dressur. jeg har mine heste ståen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. sep 2009
Visninger:
718
mangler du stævnehest ? ell.kender en? virkelig ingen der kender en eller flere der mangler hest, jeg har mistet interessen for heste og vil slet ikk ride me...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. sep 2009
Visninger:
462
Årslev ryttertræf - ses vi? Jah, er der nogen der skal med til ryttertræffet i Årslev d. 13-13 september?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2009
Visninger:
200
springtræf );p heej HG (; ville lige minde jer om aa der afholdes springtræf den 26/9 (; meld edenlig til (: tjek: www.skysite.dk/f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. sep 2009
Visninger:
230
Er fotograf ved - BROLØKKES SPRINGSTÆVNE IMORGEN =) (I Odense) Ganske gratis, og med et godt kamera. Vh Julie. :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. aug 2009
Visninger:
256
Stævner d. 29 & 30 Yeps - helt på sydøst fyn eller udkanten af Odense mod syd eller i Nyborg og den omegen. Nogen der ved noget? :o)....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. aug 2009
Visninger:
228
TILMELD TIL MINI-MILITARY D. 20 SEP. ! Hej alle sammen. husk nu at tilmelde jer til mini-military d. 20 sep. det bliver bare en rigtig hyggelig dag. det ligg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. aug 2009
Visninger:
271
dresur pogrammer nogle der ved hvor jeg kan finde de nye dersur pogrammer??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. aug 2009
Visninger:
159
Hyggestævne hos Stald Holevang Så er der igen hyggestævne hos Stald Holevang. Stævnet er d.5 og 6 sept. om lørdagen afholdes dressur klasserne og søn...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. aug 2009
Visninger:
413
PROPORTIONER TIL MILITARY STÆVNE !!!!! hej alle sammen ! så kom der enelig proportioner til HHNs mini-military stævne d. 20 sep. link: nordbaggen.info ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. aug 2009
Visninger:
295
mangler rytter Vi mangler EN rytter på holdet da vores ene rytter har skadet pony, Vi er: Josephine/Boogie B-pony Julie/stegstedsg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. aug 2009
Visninger:
377
springtræf (; heeij (; Så forsøger vi at holde springtræf (; Det bliver lørdag den 26/9 2009. Se meget mere på hjemmesiden: www.s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. aug 2009
Visninger:
178
PROPORTIONER TIL MINI-MILITARY 20 SEP. HEJ ALLE SAMMEN ! SÅ BLIVER DER LAGT PROPORTIONER IND PÅ DISKRIKT 7'S HJEMMESIDE IDAG ELLER I MORGEN !!!! SÅ SKYND JE...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. aug 2009
Visninger:
220
B-pony , og A-pony hvornår er en pony B og A-pony i military ?? :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. aug 2009
Visninger:
198
www. Jeg ved ikke om jeg må, ellers må jeg jo slette dette indlæg igen.. *G* ;o) Men ville bare gerne reklamere lidt for ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jul 2009
Visninger:
269
Nogle der har en cykeltrailer ? Nogle af jer der har en cykeltrailer ? Jeg kunne rigtig godt tænke mig at låne en, og hvis den er billig, så måske køb...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jul 2009
Visninger:
147
Fotografering - sydfyn. Trænger til at blive udfordret lidt i at tage billeder. Så tænkte på om nogen af jer herinde bor i svendborg - eller ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jul 2009
Visninger:
177
mini-millitarystævne d. 20 sep. hej alle sammen :D jeg er ved at arrangere mini-military stævne på HHN (holmdrup huse nordbaggen) d. 20 september i di...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jul 2009
Visninger:
771
FMR i weekenden :) var der nogen der tog billeder? Jeg tog billeder i LC - LB lørdag og LA og fynsmesterskab søndag :D skriv hvis du...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jul 2009
Visninger:
253
klubber emd ponygames ? Davs i stuen (eller hvor i nu sidder xD) Er der nogle af jer der kender nogle klubber på fyn, men ponygames ? det skal...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jul 2009
Visninger:
386

Annonce