Forum kategorier

IslænderElsker

IslænderElsker

Medlemmer: 599
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
skagi og faxi er her nogle som er medlem af skagi eller faxi klubberne...ss
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jan 2007
Visninger:
305
synd er det alle herinde i dette forrum som syntes jeg er ond ved min lille ismule fordi jeg rider ham 2-3 gange om måneden....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jan 2007
Visninger:
447
Et rigtig godt råd... Min den ene islænder har lige været syg, for første gang mens jeg har haft ham. Han har simpelt hen fået for meget jord...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jan 2007
Visninger:
579
Smukke hingste Se film fra landsmót - hvilken er din ynglings hingst på island pt. ? Min er Sær frá Bakkakoti (link fjernet) ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jan 2007
Visninger:
452
føl basse stamtavle er der nogen som kender nogle af disse heste i denne stamtavle.... http://www.joras.dk/Annoncer/heste.asp?b1=Detaljer&i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
262
billig islandsk føl hoppe uden papir nogen som kender nogen hvor man kan købe islandske heste uden papir til billige penge.... men den skal selvfølgelig vær...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
1.202
Nogle der har været i Island Har du være på Island og arbejde? hvor har du været? Jeg var i nordvest island
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
285
video.... se her prøv lige at tjekke denne video ud.... den er faktisk sjov...ss http://www.youtube.com/watch?v=e6QPQIA4oEY&mode=relate...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. feb 2007
Visninger:
244
Glad for at være her Hej alle islænderelskere<3 Glad for at være her.. Må man spørge herinde om nogen har set mine udfordinger??:) Er ga...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. feb 2007
Visninger:
591
Tennesse Walking horses heej her er der et billede af en hest med højt løft hehe www.magnoliafarmstwh.com/images/ReferenceHorses/TheSkyWatc...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. feb 2007
Visninger:
443
køre du lovlig nu med din hestetrailer Nyheder Nye regler for godkendelse af køretøjer og containere til transport af dyr 04-01-2007 Justitsministeriet h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2007
Visninger:
1.166
Stævner heej alle sammen,, er der nogen der kender nogle stævner der bliver holdt for juniore? som er på Sjælland? jeg håbe...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. feb 2007
Visninger:
176
istølt nogle som kommer og ser istølt i morgen aften lørdag i slagelse og ser det.... jeg skal derned med en veninde hvor ´hun...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2007
Visninger:
202
istølt fejl som står skrevet i et tidligere emne er der istølt i slagelse i morgen lørdag og fejlen er at jeg troede det var om aft...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2007
Visninger:
195
føl hvad pris giver man ca for et føl hvor kun faren har stamtavle og ikk moren.... jeg spørger kun fordi jeg ikk har nogen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2007
Visninger:
274
Stævne kalender heej smart som min mor er forslog hun mig at gå ind unde DI's hjemmesde og kigge under kalender.. så det gjorde jeg og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. feb 2007
Visninger:
405
billeder istølt med veninde så er der lagt billeder ind i mit fotoalbum fra istølt i slagelse hvor min veninde rider sin avlshingst.... kig gerne f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. feb 2007
Visninger:
196
Dressur jeg ville bare lige høre om der er nogen af jer der rider seriøs dressur på Islænder? :-) jeg rider nemlig dressur på m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. feb 2007
Visninger:
289
Flere billeder af Slipnir Hej:) Vil lige sige der er kommet lidt flere billederaf min dejlige dreng- håber i kigger forbi- måske også lurer min ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. feb 2007
Visninger:
253
Ingen ridning på grund af dårligt vejr Hej! Jeg har fået at vide at man godt kan lade sin islænder stå en enkelt dag hvis man ikke kan ride den. Og nu er da...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2007
Visninger:
446

Annonce