Forum kategorier

Fototimer & konkurrencer

Fototimer & konkurrencer

Medlemmer: 1.036
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Dagens hest/rytter. I kender nok reglerne :-) Max 2 heste og 1 rytter. Jeg skriver f.eks. Dagens rytter har redet uden sadel. Så skriver ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. maj 2015
Visninger:
436
Fototime ny slags Regler Lige nu skal i skrive jeres navn og jeres hestes Så deler jeg jer op i to hold og skriver værsgo så skal...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. maj 2015
Visninger:
366
Fototime ny slags Regler Lige nu skal i skrive jeres navn og jeres hestes Så deler jeg jer op i to hold og skriver værsgo så skal...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2015
Visninger:
343
Fototime I kender reglerne Regler Ingen brok Tidl ejer må bruges Med eller uden point Max 10 heste
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. maj 2015
Visninger:
119
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. maj 2015
Visninger:
302
Mix time I kender reglerne Regler Ingen snyd Ingen brok Gæt Må gerne bruge tidl ejer Med point Præmier Sæt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. maj 2015
Visninger:
467
Hold time. Hej HG. Syntes det er på tide at få en ny fototime i gang :D Så her er reglerne. I skriver med og så hestenes navn (M...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. maj 2015
Visninger:
650
Fototime ny slags Skriv jeg vil gerne være med når jeg syntes der er nok med skriver jeg reglerne KOM NE !!!
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. maj 2015
Visninger:
285
Fototime Regler Ingen brok Ingen snyd I må bestemme om det skal være med point eller uden I bestemmer om det skal være en...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. maj 2015
Visninger:
80
Anderledes fototime. Nogle der vil være med hvis jeg laver en anderledes fototime?? Der skal være mindst 6 forskellige ryttere med før vi ka...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. maj 2015
Visninger:
577
Fototime Regler Ingen brok Ingen snyd Man må bruge tidl ejer I bestemmer om det skal være med point eller uden I bestem...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. maj 2015
Visninger:
111
Fototime Med eller uden point. Nogle der er frisk på en aften fototime Der gives point fra 1-10. Vis der er over 10 bliver det uden point! Jeg k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. apr 2015
Visninger:
284
Fototime eller andet. Nogle der vil lave en fototime eller andet? Eller er der nogle der vil deltage vis jeg laver noget??? Kom gerne med bud...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2015
Visninger:
439
Dagens hest eller rytter/ fototime I bestemmer om det skal være dagens hest eller rytter Regler Ingen SNYD være ærlig Max 5 heste med M.m ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. apr 2015
Visninger:
507
Dagens hest/rytter. Vis i ikke kender reglerne så skriver jeg fx Dagens rytter: har prøvet at galopere Dagens hest: har en eller flere s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. apr 2015
Visninger:
510
Fototime Laver en fototime lige småle kort men hvad så Regler Ingen snyd eller brok Man må bruge tidl ejer Max 10 heste...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. apr 2015
Visninger:
178
fototime er nogen friske regler Ingen snyd Ingen brok Gode præmier Præmier til alle dog vinderen for den største os...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. apr 2015
Visninger:
311
Fototime Er nogen frisk på en lille morgen fototime Regler Ingen snyd Ingen brok Gode præmier Præmier til alle dog v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. apr 2015
Visninger:
116
Fototime ny slags Reglerne gælder man skriver fx Med Amigo Ferrari Mauda Felix Savannah og rytterens navn fx Johanne Når vi går iga...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. apr 2015
Visninger:
133
Fototime En lang fototime Regler Ingen snyd Man må gerne bruge tidl ejer Max 10 heste Uden point / med point 6 min ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. apr 2015
Visninger:
114

Annonce