Forum kategorier

- For distrikt 9 ryttere .

- For distrikt 9 ryttere .

Medlemmer: 168
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Velkommen (: Hej alle ryttere i distrikt 9 ! ;D Skal vi ikke ha gang i vores egen lille gruppe herinde ? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jan 2007
Visninger:
225
Stævner i år xD Har alle fået hæfterne ? Hvilke stævner skal i med til her i Januar/februar? Har ike selv sadel pt. da Le-cis er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jan 2007
Visninger:
329
Jeres bedste stævner ! Hvad er det bedste stævne i nogensidne har været til ? mit var nok : Udv. Klubstævne i Guldager Marts 06 hvor jeg b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jan 2007
Visninger:
440
Spring undervisning, af hvem? Hvem underviser i spring, her i distriktet? Har været en tur i Dalby (kolding) men det var ikk lige mig. Men hvem ell...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2007
Visninger:
628
Hygge tur til sommer :b Kunne det ikke være hyggeligt hvis vi arrangerede en "strandtur/fællesudflugt" for rytterene i distrikt 9 ? Synes...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2007
Visninger:
370
Klub pris ? Hvad gir i for at være medlem af en klub ? Og hvilken klub rider i for ? Gir 400 kr. om året og rider for BRIK (b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. mar 2007
Visninger:
295
Klubstævner 2007 Udvidede klubstævner – 2007 – Distrikt 9. 3-4 Marts – TBR – Dressur/Spring 16-18 Marts – TJR – Dressur/Spring 24-2...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. mar 2007
Visninger:
357
Første udendørs stævne i år ? :D Det første udendørs stævne foregår i Guldager den 28-29 April , ikke ? :) Uhh jeg glæder mig til det bliver udendørs i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. mar 2007
Visninger:
409
Jagt i Marbæk Hej alle sammen dem som kender til jagt i marbæk vil i gerne have at den kommer i år?? da min mor er formand for ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. apr 2007
Visninger:
720
Leje af trailer. Nogen der ved hvilke steder de udlejer hestetrailer, hvad priserne er, og evt. hjemmeside og telefon nr. ? -kender k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. maj 2007
Visninger:
390
Hvem kommer til Ribe? Hest, klasser og dag :D ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. maj 2007
Visninger:
414
Stævne PAU.. Hej. Vi holder stævne på Paulinesminde. Tjek www.bricksite.com/paulinesminde
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jun 2007
Visninger:
225
RIDEMÆRKEPRØVE + RYTTERLICENS! KIG KIG Hej :D Jeg vil rigtig gerne tage rytterlicens, og det kræver jo bare ridemærke 1 og 2 indtil pr 1 august 2007. Så er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jun 2007
Visninger:
307
hvor mange kan huske ham hvor mange kan huske dundee da jeg havde ham ?? jeg ved jeg har reden mod af jer her inde !! men blev bare lidt nys ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2007
Visninger:
249
Langagergaard :) Nogen der ved om Langagergaard v. Varde holder stævne i år ? :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jul 2007
Visninger:
773
Hey!! Kig lige- Hvad når kan det så asse jer andre som ikke kan den dato pga Birk ? (: http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageD...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. aug 2007
Visninger:
270
Har du hund ? http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=750 mangler medlemmer xD
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. aug 2007
Visninger:
358
Hvilke stævner skal i til i september? Hey xD Hvilke stævner skal i til her i september? (: Jeg skal selv til Vejen d.8. Og til Kragelund d.9. Guldager ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. aug 2007
Visninger:
497
deltage i galop løb er der nogle der ved hvor man kan deltage i et galopløb på en dv heste ??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. sep 2007
Visninger:
765
Jagt? Heej.. Er der nogle der ved om det jagt i Marbæk blev til noget og hvornår det er så? Jeg vil meget gerene med ! Fede ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. sep 2007
Visninger:
409

Annonce