Forum kategorier

Den drægtige hoppe

Den drægtige hoppe

Medlemmer: 545
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
så kom han! efter 11 måneder og 17 lange dage, bragte min fantastiske hoppe, et smukt hingsteføl til verden klokken 00:30 i nat. :...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jun 2012
Visninger:
819
Fole inde/ude ? Dav :) Jeg er lidt i tvilv om jeg skal tage min hoppe ind om natten, og lade hende fole inde eller om jeg bare skal lad...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jun 2012
Visninger:
779
Mad til hoppe ?? :) Hej :) Jeg synes at jeg har hørt forskelligmeninger omkring foder til hopper der foler og har føl ved siden af. Mit spø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jun 2012
Visninger:
419
Hjælp med hoppe Hej, jeg har en lille shetlænderhoppe, som har fået et føl i slutningen af april. De går ude om natten om sommeren fra ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jun 2012
Visninger:
662
følbasse.. så fik vi følbasse, i morges kl 4 :) Nørgaards Milwaukee... se hende på min profil ;)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jun 2012
Visninger:
261
Er min hest med føl? Hej :) Jeg har været i tvivl om min er med føl. Og dyrlægen kommer i næste uge. Men vil lige hører jeg jeres vurding. H...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jun 2012
Visninger:
238
brunst perioden Hej alle sammen :) Min hoppe er til hingst og har aftalt med hingste holder a hun blir stående til næste brunst period...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jun 2012
Visninger:
807
besværet? Hej HG ere Jeg har lige et spørgsmål ang. min hoppe som er førstegangsfolende og det er også f'ørste gang jeg skal ha ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jun 2012
Visninger:
289
Hvad hingst anbefaler i ? Jeg kunne godt tænke mig at forsøge mig med at lave et spring betonet føl. så jeg mangler en hingst. det ikke prisen d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jun 2012
Visninger:
342
hvornår?? heii jeg skal for første gang have føl og ved ikke rigtig noget min hoppe har fået 3 føl før. men hvordan ved man hvor...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jun 2012
Visninger:
411
tegn på at det ''snart er tid'' hej alle HG'ere :) så er tiden ved at nærme sig for min hoppe og jeg. Currin (hoppen) har termin på lørdag/søndag, og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. maj 2012
Visninger:
4.038
HJÆLP ! Idag opdagede jeg at min hoppe havde lidt slim med blod på bagbenet og op bag halen .. er det normalt.. hendes yver god...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. maj 2012
Visninger:
273
Hjælp til navn! Hej HG! :-) Ja, mit lille fjordhingste føl er ved at være en uge, og synes snart jeg skal finde et navn til ham - men ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. maj 2012
Visninger:
570
Foling i nat :-)! Er ret så sikker på min hoppe foler i nat, og da jeg næsten er første gangs "føl-mor", ville jeg hører om der var nogle...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. maj 2012
Visninger:
407
Tilbageholdt efterbyrd :0( Igår fik vi en lille Barock Prinsesse kl 21.15. Hun er rigtig fin og det hele gik godt. Desværre er efterbyrden ikke ko...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. maj 2012
Visninger:
1.911
erfaring med foling i løsdrift? hej alle søde HG mennesker. som overskriften siger, er jeg bare nysgerrig på om i har erfaring med foling i løsdrift? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. maj 2012
Visninger:
2.211
Sparket på maven...? I dag skulle vores 4 dage gamle føl og hendes mor lukkes på fold sammen med morhests tidligere foldkammerater. Foldkamm...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. maj 2012
Visninger:
425
Svær at ifole? (syes bagi) Jeg har købt en dejlig hoppe som jeg vil bruge til avl. Hun var forsøgt ifolet for 2 år siden, men det blev ikke til no...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2012
Visninger:
887
Endelig!!! Hej HG-venner! Jeg vil lige dele min glæde med jer. I går folede min islænderhoppe langt om lange. Ventetiden har væ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2012
Visninger:
361
Er lidt forvirret.. Hejza alle sammen .. Ved godt at mange har skrevn herinde , nok om det samme.. men ved ikk helt hvordan man se vokspr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. maj 2012
Visninger:
678

Annonce