Forum kategorier

Dressur det er det vi rider

Dressur det er det vi rider

Medlemmer: 115
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
i hej alle sammen har i nogen heste heh hej jeg søger en part heh kiig sig hvis jeg ikke må opratte sådan et emn...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. aug 2009
Visninger:
127
Hovedtøj? (link fjernet) Hvad er det for et mærke? Kan ikk huske hvad det er;b Og kan ikk finde det nogle steder.. Hvis i ved...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
180
Ting Jeg Kunne Ønske Mig??? Hej... Jeg ved ikke om jeg må have det her inde men håber det!! :) Jeg tænkte på om I havde nogle gode ideér ti...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
231
Inviter Flest? Vi skal Have Noget Gang I Gruppen! Vi Er Så Mange Men Der Er Ingen Gang I Gruppen Så Derfor laver jeg denne konkurrence...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. aug 2009
Visninger:
623
ugens forside billede Så skal vi have gang i en konkurrence igang I Skal Sende Et Link Med Det Billede I Syntes Der skal Være Forside Billed...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. aug 2009
Visninger:
159
:o<3 davs med jer :D ja vil i ikk give en bedømmelse og kommentar til mine heste ? jeg kommenter og bedømer (feir) 101 %...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. aug 2009
Visninger:
150
vil i ha en høj så kig. pt står der 50/50 i min udfordring ? er det fair ? sys i ? stem i min udfordring, hvis i stemmer på Escapade, giver jeg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. aug 2009
Visninger:
162
Hun kunne ha været død. (ved godt det ik har noget med dressur at gøre men kan så fortælle hun er dressur hest :i) Ja, det kunne hun s;. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. aug 2009
Visninger:
450
hjælp ved godt at det er en dressur gruppe men sig vis jeg ikk må opratte dette :Dtak men, mig og min mor blev lige i tvil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. aug 2009
Visninger:
179
Invitere Flest Vi skal Have Noget Gang I Gruppen! Vi Er Så Mange Men Der Er Ingen Gang I Gruppen Så Derfor laver jeg denne konkurrence...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. aug 2009
Visninger:
688
Vinderen blev Nr. 3 http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/2984498_l.jpg Billedet er nu på f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. aug 2009
Visninger:
184
udfordringsrunde hjælp mig i mine udfordringer så hjælper jeg jer og giver en høj :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. aug 2009
Visninger:
147
Hvem Er Bedst? Men der er jo regler, her kommer de: Hvis man vil være med skriver man med+navn. Der kan max være 5 med. ! - Dette er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. aug 2009
Visninger:
361
byd velkommen vil i ikke byde min nye hest velkommen ? Escapade 2001. så er i søde :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. aug 2009
Visninger:
153
hej hvad må en 4år's hej alle sammen jeg tænkte på om hvad må en 4 års vallark endelig gå i dressur og må den endelig også allerrade starte ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. aug 2009
Visninger:
447
?????????hvem er best????????????????? Men der er jo regler, her kommer de: Hvis man vil være med skriver man med+navn. Der kan max være 5 med. ! - Dette er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. aug 2009
Visninger:
160
FØL EFTERLYSNING! Kopieret herind fra anden tråd. jeg har mistet et føl fra lyngmosevej 6 hover 6973 den er brun med sort hale og man ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. aug 2009
Visninger:
227
JENSEN ved ikke om jeg må opratte sådan et emne men jeg kan da prøve heh heej allesammen. hej hvad laver i så heh. jeg vil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. aug 2009
Visninger:
181
!!!!!hvem er best !!!!!? Men der er jo regler, her kommer de: Hvis man vil være med skriver man med+navn. Der kan max være 5 med. ! - Dette er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. aug 2009
Visninger:
279
Ny Konkurrence: Hvem Er Bedst? Men der er jo regler, her kommer de: Hvis man vil være med skriver man med+navn. Der kan max være 5 med. ! - Dette er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. aug 2009
Visninger:
519

Annonce