{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.253 visninger | Oprettet:

Ups.. Undskyld... {{forumTopicSubject}}

Hej folkens =)

Dette oplæg laves som en undskyld mere eller mindre, til dels da jeg i går, var oppe at køre og der røg nu dumsmarte bemærkninger ud...

Og jo mere jeg har tænkt over de spande lort jeg nu fik skudt tilbage smiley såå ja, så var jeg vel ikke helt uden skyld!

Der er en person jeg specielt vil sige undskyld til... Navnet det er mig en gåde, fordi jeg lade ikke mærke til det... men jeg omtalte hende som "Mrs. Negativ".. hvilket ikke er acceptabelt da personen kun sagde sin mening, og hvis man kan klare andre folks mening, så kan man ikke klare nogen mening...

Men når dette så er sagt, synes jeg vil alle i stadig skal prøve at holde kammertonen, da jeg har set den andre steder..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ups.. Undskyld...
  • #2   3. okt 2013 smiley

• #3   3. okt 2013 CoDok: skal gøre min absolut bedste

• #4   3. okt 2013 Stort knus smiley

Syns det er stort af dig at du vælger at skrive som du gør idag.

Mange havde valgt at ignorere det og bare lægge det i glemmebogen!

Respekt for det!

Og undskyldning er godtaget! smiley

Og ja du har helt ret, indimellem bliver tonen herinde urimeligt dårlig, og jeg skal ikke sige jeg er en engel for bølgerne kan osse gå højt her, men jeg bestræber mig på altid at være neutral og forsøge at være høflig osse selvom jeg er uenig. Men alle kan jo osse ha en dårlig dag smiley

• #5   3. okt 2013 smiley

• #7   3. okt 2013 Uh jeg elsker undskyld indlæg smiley
    Håber da at du får en god dag fremover

• #8   3. okt 2013 Flot at du skriver det !! smiley

• #9   3. okt 2013 Tak tak:D

Miracle: jeg er utrolig glad for du så dette indlæg, har faktisk gået og haft det dårligt over hvordan jeg "udstillede dig i går"

• #10   3. okt 2013 hvad er jeg nu gået glip af denne gang?! smiley

• #11   3. okt 2013 CTA: min tård der hedder: Had mod drenge på siden...

• #12   3. okt 2013 Der er ikke mange der kan finde ud af at sige undskyld mere - flot gjort! Skulderklap til dig smiley

• #13   3. okt 2013 Det var stort gjort af dig. Dog har jeg slet ikke fulgt med men respekt alligevel..

• #14   3. okt 2013 Eiiij, så var der popcornstråd og jeg gik glip af den! smiley Æv!

Flot at du siger undskyld! smiley

• #15   3. okt 2013 YES! jeg fik et skulder klap smiley

Stine: Hold dig opdateret det kan være der kommer flere smiley men håber ikke det mig der starter dem... smiley

Men nu vil jeg svinge mig i sadlen og tag en hygge tur med dejlige Lukas smiley

• #16   3. okt 2013 Dejligt at folk erkender hvis de laver en fejl, og er mand m/k nok til at sige undskyld smiley
    Håber du får en rigtig dejlig tur smiley

• #17   3. okt 2013 Rigtig flot du har tænkt over tingene og selv er kommet frem til, at folks modvilje overfor dig, faktisk bundede i nogle uheldige udtalelser fra din side - og at du så tilmed erkender det i offentligt forum, og udstikker specifikke undskyldninger til den person, du i særdeleshed skrev grimt til - det er godt, og mere end hvad de fleste kan - skulderklap herfra smiley

( Og som en af de få repræsentanter for det mandlige køn herinde, som du jo er, er det helt sikkert også strategisk smart med denne tråd, hvis du ønsker at komme "kønsdiskriminationen" til livs smiley )

• #18   3. okt 2013 jeg føler det samme som dig stine!!! øøøøv!! smiley og jeg sad endda og var ved at kede mig ihjel igår aftes, HVORDAN overså jeg den tråd?! smiley

men jesper, synes det er godt du siger undskyld! smiley og så håber jeg at du føler dig velkommen herinde fremover smiley
    og nu vil jeg bare lige tilføje noget, som jeg tænkte hele vejen igennem den laaaange tråd: jeg, personligt, lægger på ingen måde mærke til om den der skriver er en mand eller kvinde, men da langt de fleste herinde er hunkøn går jeg som regel bare ud fra det.. og det er sgu heller ikke altid vi behandler hinanden særlig pænt!

tror bare du er blevet udsat for et ganske normalt "hg-angreb" hvor man føler sig behandlet på en rigtig øv-måde - det sker for de fleste, hvis man er aktiv i forum, om man er hankøn eller hunkøn smiley

plus at jeg flere gange har oplevet at pigerne går heeeelt i selvsving og skal gøre sig rigtig meget til og byde hankønnene meeeeeeget pænt velkommen, hahaha! så du har nok bare haft en lidt uheldig start smiley

meeeeeeen nu skal jeg nok lade være med at rive op i tråden igen, kunne bare ikke holde det inde, haha

• #19   3. okt 2013 CTA: Det går nok..

• #20   8. okt 2013 Hej Jepser J

Nu har den jo lagt lidt og jeg håber alt er okay, jeg læste kun starten af den forrige tråd, stod af et sted på vej ned smiley

Jeg skriver med en bøn til alle brugere: lad være at skrive fra andres profiler, det er ikke lovligt at skrive under falsk identitet.
    Hvis, I så alligevel giver en veninde eller kæreste lov, for at de kan "prøve" inden de laver deres egen profil (som jo ellers er gratis at oprette), eller hvad nu I syntes er en god grund til at bryde den danske lovgivning smiley
    så for jeres egen, og andre skyld, så gør opmærksom på HVEM I ER i tråden

skriv at I skriver igennem en andens profil, ikke påtag jer en falsk identitet.... man har ret til så vidt muligt at kunne forholde sig til hvem man skriver med....

Venlige hilsner herfra smiley

Kommentér på:
Ups.. Undskyld...

Annonce