{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Bom str... {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget usikker på hvilken bom str min hest skal have til efteråret igen....Han er meget bred over manken og ned mod skuldrene og virker til at have en ret bred ryg. Er der nogle her inde der ved de kan se det ud fra et billede taget ovenfra? Årsagen til at jeg tænker på det allerede nu er fordi jeg vil til Hingstekåringen hive fat på nogle af sadelmagerne der og bestille prøvesadler. Men da må jeg have den rigtige bom str og tommer (16,5) Hvis sadelmager skal kunne vurdere hvem der passer bedst uden at skulle justere for meget....
Kh TT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bom str...
  • #1   3. okt 2013 prøv at smide et billede oppefra, direkte fra siden og skråt både forfra og bagfra. Skal ikke sige jeg hundrede p kan fortælle dig det, men kan måske ha en ide! Men det kræver lissom lidt et "bredspektret syn

• #2   3. okt 2013 Ok smiley Tager nogle billeder i dag og tager målebånd med smiley

• #3   3. okt 2013 De fleste sadelmagere vil gerne se hesten, før de vil sige, hvad de mener kan komme til at passe. Der er jo andre faktorer end længde og kopfjernsbredde, som skal være i orden, for at sadlen passer.....

Min sadelmager har et udvalg af bomme med rundt, og så får man lige en lille lektion i forskellen på buet bom, lige bom, glasfiberbom, træbom, cutback, vinkling på railsene osv.

• #4   3. okt 2013 Stine - Jeg har valgt 3 sadler jeg gerne vil have sadelmager til at kikke på og vælge den der passer min hest bedst. Dette skal gøres ved at sadelmager ser mig og hest i aktion i alle tre gangearter. Disse sadler skal bestilles så jeg skal vide bom str når jeg bestiller de så jeg ikke behøver at koste ekstra på at han skal ændre bom str hvis bommen ellers passer. smiley

• #5   3. okt 2013 Arhh, på den måde, så forstår jeg smiley Er vist ikke helt vågen endnu smiley

Kommentér på:
Bom str...

Annonce