{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

aften hygge emne :0) {{forumTopicSubject}}

hvad har i hg mennesker så fået dagen til at gå med ?
har i været ude ved hesten ?
og skal i noget spændende her inde for de næste par dage
noget i glæder jer til ?

jeg selv har købt nye korte ridestøvler de gamle købte jeg for 4 år siden så de er rimelig slidte
og så var jeg en tur i skoven med hunden :0)

og på torsdag skal jeg ud til min nye part for anden gang jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang med ham


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aften hygge emne :0)
  • #1   1. okt 2013 Hyggeligt! smiley

    Har været syg.. / Er syg.. smiley
    Idag har jeg været til lægen, og ponyerne har haft smed..
    Går og venter på min mor, for taget sig sammen til at snakke med min far... Vi har nemlig kigget på ny pony.. smiley


  • #2   1. okt 2013 Louise
    ny pony det lyder da fedt hvad er det for en hest ? :0)
    og rigtig god bedring


  • #4   1. okt 2013 Jeg har været på arbejde og har pakket tøj osv til jeg skal hjem til Falster på weekend fra imorgen, og så har jeg været oppe på min pony for 3. Gang og enda redet tur helt alene smiley Hun er 16 men er med alt som et helt råt føl så jeg er rigtig stolt smiley

  • #5   1. okt 2013 Har været sammen med nogen veninder hele dagen. Ellers ikke lavet det vilde. Intet nyt på hestefronten - det er nok for alvor slut med det, desværre.

  • #7   1. okt 2013 Jeg startede dagen ud med, at tage til lægen for at få min lægeattest til mit kørekort. Der finder jeg så ud af, at mit syn ikke er helt optimalt...-.- Videre ned til optikeren, der fortæller mig at jeg er komplet blind! (ej overhoved ikke..men skal ihvertfald have briller)

    Senere tager jeg ud til hestedyret, longere og træner med bomme - Han bliver ALDRIG springhest! Dét er han virkelig dårlig til! xD

    Her til aften var jeg så til teori, og nu er jeg ved at planlægge tur til London, til januar med et par gode venner smiley


  • #8   1. okt 2013 Alisa
    Altså det der med bare lige at slappe af i 20-30 minutter det går heller aldrig godt for mig ;0)

    håber for dig det gor godt imorgen :0)


  • #9   1. okt 2013 Jeg har været i skole hele formiddagen og middag, Tog i stalden ved 3 tiden, hvor jeg klippede en pony. Bagefter red jeg min egen, så andre fra stalden ride, snakkede med veninderne i stalden og ellers bare nussede lidt rundt smiley

    De næste par dage skal vi bare tulle lidt rundt på skridtture og løsgørende ridning, da vi har stævne igen i weekenden smiley


  • #11   1. okt 2013
    Ingen hest til mig, har været på "arbejde" fra 10-20. Er i aktivering/praktik i Netto, så jeg arbejder men får ikke løn eller jo min kontanthjælp.

    Og jeg må indrømme at jeg ikke liiige syntes det var fedt at stå op kl. 7 for at nå ud til hesten når jeg kom hjem lidt over 23 dagen før ( igen fra job ).

    I morgen står den på hest, men kun fodring. Da jeg arbejder fra 6-17.
    Burde egentligt gå i seng, eftersom jeg skal op lidt i fem, men gider jeg ikke.


  • #13   1. okt 2013 Jeg har været på arbejde (arbejder i en sfo) så har jeg været til møde bagefter, så jeg var først hjemme 19.30. Aftenen har jeg brugt på sofaen sammen med min kæreste smiley
    I morgen skal jeg arbejde og bagefter ud til just - vi skulle meget gerne ride lidt dressur smiley


  • #14   2. okt 2013 Det er en 1'er pony, han springer super godt! Og han mangler kun 1 nul runde for at være B pony... Han kladdes Rasmus.. smiley

    Rasmus skal dog lige springes op igen... Han har for fornyeligt sprunget bane på 130-140 .. smiley :) kort fortalt..


Kommentér på:
aften hygge emne :0)

Annonce