gammelt føl kommer måske hjem igen! :D {{forumTopicSubject}}
Min hest Isabella fik et føl for 1 år og 7 måneder siden. Jeg var så nødsaget til at sælge hende da opstaldningsstedet lige pludseligt havde lovet hendes boks væk. En dame på opstaldningsstedet ville så lige pludseligt købe følle. Jeg solgte så mit fantastisk dejlige føl, med fantastiske gangarter, for alt for lidt. Og en uge efter havde hun allerede solgt hende igen, uden at henvende sig til mig om det. Det stakkels føl der kun lige var blevet 6 måneder, boede så 3 forskellige steder på mindre end 2 uger. Hun kom så heldigvis et godt sted hen, men den gamle ejer ville ikke give passet til den nye, af en eller anden mærkelig grund. Hun har så boet der i et år nu. Og den gamle ejer har spurgt om jeg vil købe hende tilbage!
jeg kan få hende for billige penge hvis det er mig der køber hende, min mor og far skal lige snakke om det, men min mor var meget glad for hende og hun har næsten sagt ja. Jeg håber virkelig hun kommer hjem igen, hun var det mest frække og dejlige føl
Måtte lige ud med det
krydser virkelig finger.
okt 2012
Følger: 115 Følgere: 91 Heste: 20 Emner: 31 Svar: 632
feb 2006
Følger: 103 Følgere: 100 Heste: 8 Emner: 39 Svar: 204
jan 2008
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 7 Emner: 30 Svar: 104
Men det er da en forfærdelig start den lille damen har haft..... Stakkels hende..
dec 2010
Følger: 126 Følgere: 140 Heste: 12 Emner: 63 Svar: 1.519
gammelt føl kommer måske hjem igen! :D