19. aug 2011 Følger: 50 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 97 Svar: 1.933
Glædelses inlæg, men.. {{forumTopicSubject}}
Ja sagen er den jeg for `min` første pony her snart, regner med den kommer ud på det ridested jeg rider allerede en gang i næste uge. Jaaaay, så glad og det er self en drøm der går i opfyldelse og glæder mig sådan til at komme igang med den.
Her er men`et..
Jeg har part på denne fantastiske pony, som har lært mig næsten alt og tanken om jeg skal sige farvel snart gør det sgu ikke helt let. Jeg kommer stadig og se min part(der tidl. part) og skal os springe den 1 gang om ugen 1-2 måneder, men det er sgu ikke det samme og har sgu lidt svært ved det..
Jeg er self rigtig glad for og få min egen, men puha det er sgu alligevel ret hårdt..
-Ja måske et lidt ligegyldigt emne, men ville lige ud med mit glædes og lidt triste humør, og evt nogen høre om nogen har noget opmuntrene og sige eller ja bare et eller andet.
For resten, hvad har i lavet idag? Glæder i jer til noget bestemt?
mar 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 367 Svar: 3.196
For Gud's skyld.. Lad være med, at lad noget ødelægge den oplevelse det er, at få sin egen hest.
Held og lykke med det hele!
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 885 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.780
På næste Tirsdag skal jeg Have min nye hest hjem
Det bliver nu spændene om jeg kan tumle hende
Men jeg ser meget frem til at have hende her hver dag
VH
Annette
feb 2012
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.447
Bare vær glad for de gode år, og at du er en af de få, der stadig kan komme og besøge din x-part - der er ikke mange der er så heldige!
Fokuser på det positive - du skal ha din egen hest for søren!! Lad ikke tankerne om ''den gamle'' (forstå mig ret) ødelægge det bånd der skal være mellem dig og den nye. Jeg har selv sagt farvel nogen gange efterhånden...
Men husk: Når der er et farvel, er der også et goddag
Held og lykke!
Glædelses inlæg, men..