{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

hvor søger jeg job med mennesker? {{forumTopicSubject}}

Jeg er åbenbart blevet fyrret, min arbejdsplads har bare lige glemt at fortælle mig det smiley Grundet kraftige nedskæringer fra kommunen, må det plejehjem jeg arbejder på ikke længere benytte sig af afløsere, så må de undværre hvis nogle melder sig syge. For det er jo super for dem som skal løbe hurtigere og endnu federe for de ældre som nu kommer til at få endnu lavsigere omsorg og pleje. HURRA for det kommunale.

Men så er det jo så sådan at jeg fra nu af står uden arbejde, jeg får SU på 1272 kr. men det er ligesom om at det ikke rigtig løber rundt når man har en hest..

Jeg vil når jeg er færdig med gymnasiet rigtig gerne være sygeplejerske, så det job jeg søger må meget gerne være noget jeg vil kunne bruge senere hen. Jeg har nu arbejdet på plejehjemmet i 1 år, Jeg ville egentlig godt søge på et plejehjem igen, da jeg har været virkelig glad for at være der hvor jeg var. Men jeg kunne måske godt tænke mig at prøve noget nyt, nogle nye udfordringer, jeg har søgt på handicaphjælper, men ikke rigtig fundet noget, hvor jeg kunne leve op til kravene.

Så kære hestegutter, har i nogle ideer til hvor jeg kan søge henne? det skal helst være noget med pleje og omsorg, som jeg vil kunne bruge senere hen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor søger jeg job med mennesker?
Kommentér på:
hvor søger jeg job med mennesker?

Annonce