Betydningsfuldt billed, for dig. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen, jeg ligger bare her hjemme og dovner i min seng..
Jeg har holdt overnatning ude på rideskolen for børn i aldrene 5-15 år hvilket var rigtig hyggeligt!
Nå men nu til det emnet skal omhandle.
Har du et billed som har en stor betydning for dig på den ene eller anden måde?
Så link billedet eller bare lig det op i kommentar med en kommentar om hvorfor det billed betyder noget for dig, og jeg vil kigge på deeeet
Her er mit---->
Dette blev taget for 2 år og 6 dage siden. Min elskede pony Stella havde haft hovledsbetændelse i 6 måneder, hun havde været igennem mange behandlinger...
Men intet hjalp, og hun kunne hjælpes mere. Min familie, mig og dyrlægen kom frem til det ville være det bedste at lade hende få fred.
Hun betød alt for mig, hun var mit et og alt, min klippe... Hun var jo min ven! Hun kunne da ikke dø? Ikke endnu.
1 time efter dette billed blev taget var du død.
Du trak ikke vejeret mere, dine øjne var lukket i - for altid.
Og det var det sidste billed der blev taget af os sammen...
- Tak for alt! Du lyser nu op som den smukkeste stjerne på himlen.
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 888 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.782
Nok den bedste hest jeg har ejet i mit lange liv
Augusta få uger før hun blev aflivet og med det hoved tøj som jeg drømte om at få lavet til hende
Billedet er taget i April i år
VH
Annette
sep 2012
Følger: 83 Følgere: 80 Heste: 7 Emner: 135 Svar: 471
http://hest2.webgallerier.dk/galleri/691/628/471/3452998-arabisk-fuldblod-ox-wish-me-lucks-wibraka
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.805
Det viser så tydeligt det stærke bånd vi havde knyttet.
Hun stod til at blive aflivet, da ingen ville købe hende da hun var skadet (hun stod i en salgsstald, så de havde ikke selv mulighed for at beholde hende), hvilket min far ikke kunne stå for, og wupti, så havde Ida hest, min første hest.
Og ikke nok med at hun fik en chance mere for at leve, hjalp hun mig tilbage til livet. <'3
På billedet havde jeg haft hende i 6½ år, og fik i alt 9 vidunderlige år med hende.
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
Jeg har et billed af ham hvor han stolt står med sit første hjemmeavlet føl, ganske få timer efter foling, en fantastisk mand med en fantastisk hest, skulle jeg vælge én ting jeg altid ville have med mig skulle det være det.
det er 25 årigt gammelt billed så har det ikke på computeren, men har et andet billed fra et orienteringsløb i 2011, en dejlig tur stadig med min afdøde nabo, samme hest til højre som overstående og så dens 12 årige søn.
feb 2012
Følger: 57 Følgere: 28 Heste: 5 Emner: 55 Svar: 678
sep 2010
Følger: 30 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 1.320
Det var min sidste dag med min kære Tanja, for et år siden. Det blev dog ikke den sidste dag alligevel...
Men jeg synes hun ser så glad og tilpas ud på billedet, at det gør helt ondt at se på. Tanken om at jeg ikke skulle have hende mere dengang.
Hun blev aflivet i tirsdags.. Så nu er det endnu hårdere at se på. Og måske også derfor det betyder mere. Hun var min første hest
mar 2013
Følger: 98 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 17 Svar: 212
Det her var et billede min veninde tog igår.
Pony er langt fra den nemmeste at ride, jeg kunne intet med ham da jeg fik part på ham den 6/6, igår var første gang i vi var i galop, og for 6 uger siden kunne han ikke engang gå jævnt i skridt, han kunne heller ikke trave på begge volter.
Efter 3 ugers pause kommer jeg derud og vil ride...
Han gik fantasktisk! Satte kun i galop, fordi han gik så jævnt
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1266003_10201777140327888_2074658521_o.jpg
aug 2007
Følger: 56 Følgere: 72 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 1.317
Fordi det var en sejr at kunne 'stå' på ponyen, der før stak af hvis man rykkede det mindste på sædet, og fordi man tydeligt kan se at han ikke er helt tryk ved situationen, men bliver hos mig alligevel <3! Har mange, mange flere, og aller helst viste jeg det aller første billede vi nogensinde har taget af ham, få dage efter han kom til rideklubben, fordi det var der jeg mødte ham, mødte min fantastiske 'sjæleven', et møde som jeg aldrig har glemt, og aldrig vil glemme :D!
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 134
jul 2012
Følger: 93 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 99 Svar: 1.111
nov 2010
Følger: 31 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 375
Bare fordi jeg elsker ham
aug 2009
Følger: 55 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 1.059
maj 2010
Følger: 93 Følgere: 120 Heste: 4 Emner: 25 Svar: 401
Betydningsfuldt billed, for dig.