{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Tynd? Tyk? Hmm. {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen (:
Nu syntes jeg lige at jeg fik lyst til at skrive til jer. Nu ved vi jo alle sammen godt at det er godt lidt for vidt med mobning. Hvis nogle syntes at man er for tyk så skal det siges! Bortset fra ens veninder og venner, de siger dog ikke noget. Men hvis der er nogle fra klassen man ikke snakker med kan de gdt lige komme med en bemærkning. Det jeg ikke kan fatte er: At folk som er tykke. Siger veninderne ALDRIG noget til! Og hvis pigen som er lidt tyk siger: "Jeg er fanme så fed!" Så bryder veninder straks ind og siger med det sammen: "Neej du er da ej" osv. Det er osse fint nok men.. Folk som er tynde. Der kan ens veninder sagtens siger: "Ej hvor er du tynd, tihi" Nogle gange er det fint nok. Men jeg er i forvejen for tynd, og ALLE siger det. Så er det altså ikke sjovt. Det værste var nok fra 1 år siden. Jeg fik undervisning på min rideskole og jeg red på en lidt dum pony, kan man godt sige. Meeega sløv! Så sparkede jeg til den fordi at vi skulle trave og den travede bare mega langsomt. Så siger min ridelære: "Spark så til den med de spagetti ben, Tanja!" Ja, hehe. Det lyder måske lidt sjovt, men det syntes jeg bare ikke. Jeg får det afvide stort set hver dag at folk siger det. Ja fint jeg er 14 vejer 39,8 og er 162 cm høj. Okey, jeg er for tynd, men behøver i at nævne det hele tiden? Sådan noget kan jeg altså ikke forstå. At man ikke skal sige det til for tykke, men til tynde kan man godt. Nogle der kender til det?
- Det er nok et total underligt indlæg, men ville lige høre om jeg var den eneste?

- Tanja.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tynd? Tyk? Hmm.
Kommentér på:
Tynd? Tyk? Hmm.

Annonce