{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

Årrh , dumme børn !! {{forumTopicSubject}}

I dag da jeg var ude at ride sammen med Marie ..
Så var vi på vej hjem fra skoven ..
Da vi så red der på vejen kom der nogen børn (Ca.10 år).. Den ene løb og den anden løb .
Så da de var lige ud foraf os sagde de . ´´Har hestene hår på kussen ´´? Og de råbte det nok 3 gange .
Er det latterligt eller hvad ?

Så råbte jeg bare tilbage : ´´ Det går jeg ikke ud fra , for det er to vallakker ´´. .

Det er bare tybisk drenge .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årrh , dumme børn !!
  • #1   30. dec 2006 sikke nogle latterlige drenge :l

• #2   30. dec 2006 Ja, hvor latterligt >.<

• #3   30. dec 2006 Jaa , en veninde og jeg red os en gang i skoven.
    Så lii pludselig fløj der bare 4 drenge op fra en busk, hestene blev bange og stejlede .. Så begyndte de med at skyde efter os med legetøjs pistoler =/ , hvor latterligt !;D .
    Og råbte 'hvor bor du?, jeg kommer hjem og knepper din mor' .
    Undskyld mit sprog , men det sagde de ..

• #4   30. dec 2006 » FoxySuua «
    Der er også tit nogle der dytter og sådan. Det er mega irriterende!

• #5   30. dec 2006 Ogs her i torsdags da en veninde og jed var ude og ride, så kommer der sårn en hel flok unge drenge kørende, og de kørte virkelig hurtigt, så stak en af dem hovedet ud af vinduet og råbte 'hejjj kællinger'.. Så fik de fingeren ..

• #6   30. dec 2006 møgunger !
    latterlige børn !

Når jeg også er ude og ride i trafikken kommer der NÆSTEN ALTID nogen unge mennesker i bil og dytter og begynder og synge cowboy sange . og tit spørger de om jeg ikke ska med og sådan noget !
    ARGH sådan noget hader jeg !

• #7   30. dec 2006 haha dety er lidt grineren

sorry;D

hader det også men ude på landet hvor vi rider langs vejen er folk pænt venlige at gasse ned og kører i det modsatte side ellers rider vi ud på marken et godt stykke

der var også sådan to hængerøvs drenge der kom ud på rideskolen til et stævne og så mig og en anden på hendes fjordhets red så forbi dem på en sti derud og så fik hun hesten itl at bakke og sagde "nej fro satan laban kan du så holde op" og jeg vendte mig den anden vej og grinede over mit face, fuck de blev bange, ej ikk bange for hun bakkede bare forbi dem ikk i mod dem direkte
    hehe det var spas, en sagde inden hun gjorde det jeg håber ikk den prutter

fuck hvor er jeg flad af grin lige nu, men det var jo ikk ondt og hun gjorde det ikkk imod dem hehe og de gik med et smil på læben;D

• #8   30. dec 2006 Naboerne til ham mine heste står ved, har 6 - 7 drenge...!

de kan finde på at kaste pinde og sten efter mine heste på folden, er så bange for i morgen om de kan finde på at kaste fyrværkeri ind til dem når de kan finde på sådan noget!

de er også politi anmeldt af ham mine heste står ved pga. herværk, tyveri osv..

inden vi fik lås på stalddørene gik de bare ind veltede vores korn, ødelagde ting osv..

sågar gik de ind i Niels's hun mens han sov og stjal slik...!

så hvis vi ser dem på hans grund må vi politi anmelde dem igen...!

• #9   30. dec 2006 ¤Elsker mine hest<3¤ K
    Hvor sygt!

• #10   30. dec 2006 meget er så bange for i morgen og jeg er ikke hjemme..!

men en ting er sikkert hvis de kaster med fyrværkeri og der sker mine heste noget så slår jeg dem ihjel..!

Pearl går med dækken sådan noget kan flyve op i!

• #11   30. dec 2006 SNOT UNGER

• #12   30. dec 2006
    ¤Elsker mine hest<3¤ K

Fuck nogen spasser børn .
    Kan dine heste ikke blive inde så ??

• #13   30. dec 2006 jep, hvis det ikk var ulovligt havde jeg ederbroderme slået dem alle sammen ihjel...!

hader dem..!

de bliver også sagsøgt af en nabo snart, deres hun har lavet 2 * hunde hvalpe kuld på hans jagt hund...!

• #14   30. dec 2006 Grr. Har også prøvet engang hvor jeg red dressur på en græsplæne, hvor der kom nogle drenge på 9-10-11 år og råbte: HVAD LAVER DU? Æhh, hvad plejer man at lave når man sidder på en hest??? Dette gentog sig flere gange. PISSE irriterende!!

• #15   30. dec 2006 Glennie A smiley Marie Carhrine A

jo det kan de godt men det er mest synd for Capella hun er ung og hader at stå inde hun vil ud og løbe krudt af...!

ellers bliver hun så kulleret

• #16   30. dec 2006 det er tit at drenge på den alder er klamme! selvom jeg heller ik er ret gammel men drengene i min klasse er næsten ikk klamme MERE! der er hele 18 af dem:( men jeg kan huske en dag hvor vi var til fødselsdag ude ved en af drengene fra klassen da vi var en 9-10 år! de havde nogle heste på ferie fordi at naboen ikke var hjemme i en måned så passede de dem:) men det var 2 vallak'er og den ene tissede og så bliver ''stangen'' jo længere og drengede grinede og grinede og gjorde grin med hesten og nogle hentede en pind for at stikke vallak'en der men de var så dumme og røre hegnet så de fik et ordeneligt rap over fingerne! så kan de lære det:)

• #17   30. dec 2006 Jette T
    det kunne jeq godt forstille miq...diq siqe...haha xD
    er ved at dø af grin!.. ;bb

• #18   30. dec 2006 hah :b jeg synes bare det er sjovt sådan noget. men så snart der er nogle der prøver at skade dem osv. så er det altså ikke sjovt længere! hvis de viste hvor meget magt en hest har over for mennesker, (dog er det vel ikke de fleste heste der selv ved det) men stadigvæk.

møgunger, altså.

• #19   30. dec 2006 er ved at tage kørekort ,.. min kørelære fortalte lige at man ik må dytte efter heste ,..

der var nogen en gang nogen unge fyre der havde dyttet efter en hest hesten var blevet så bange og pigen på den kunne ik holde den at hesten var hoppet lige ind i forruden på bilen ,..

det fedeste ved min kørelære er at hun os er en heste pige smiley mega nice

Kommentér på:
Årrh , dumme børn !!

Annonce