{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

Fyr kan godt lide mig.. Hva **** gør jeg så? {{forumTopicSubject}}

Heej, ja jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive som overskrift, så sorry den er lidt åndsvag smiley

Men sagen er den at den her dreng ret godt kan lide mig og siden han fik mit nummer har han bare ringet og skrevet konstant hvilket jeg er pænt træt af. Det er ikke for at være kold eller noget og jeg er da også smigret (eller hvad man nu skal sige) over at han godt kan lide mig, han er sådan set meget sød og sådan, men jeg er bare overhovedet ikke interesseret, på nogen måde.. Det syntes jeg ikke rigtig jeg vil fortælle ham da vi ser hinanden hver dag men jeg ved ikke om jeg gider blive ved med at gå og lade som om jeg intet fatter. Overvejer at fortælle ham jeg er lesbisk, men det er bare et dårligt/ondt trick og ville ødelægge mine chancer hos ham jeg rent faktisk kan lide smiley
Såeh, hvad gør i andre i sådanne situationer? for at lade drengen vide i ikke er intra og at han skal lade være med at prøve uden at være for hård ved ham? smiley

Og bare lige for at nævne det, det her er på ingen måde en klage tråd, så ved i det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fyr kan godt lide mig.. Hva **** gør jeg så?
Kommentér på:
Fyr kan godt lide mig.. Hva **** gør jeg så?

Annonce