{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

Mennesker, kost og træning - gruppe {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan finde gruppereglerne til mig, eller fortælle mig om man må lave off topic grupper herinde?
(Det tror jeg godt man må, eftersom der er alle de boybands grupper, men vil gerne lige se reglerne, og kan ikke finde dem >_<)

Jeg vil gerne lave en gruppe for kostplan og træning af os ryttere, men uanset hvad jeg søger på herinde, fitness, træning, kostplan, diæt osv, får jeg 0 i søgeresultaterne. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mennesker, kost og træning - gruppe
  • #2   14. sep 2013 Bum, tak, søger lige efter den for at se om der er noget jeg kan bruge!

Der er i forvejen alt for mange grupper om det samme herinde, man kan ligeså godt melde sig ind i noget der er i forvejen i stedet for at oprette nyt smiley

• #4   14. sep 2013 Jeg vil gerne være med i den gruppe hvis du opretter en smiley

• #5   14. sep 2013 jeg har meldt mig ind i den Sandie nævnte, venter bare på godkendelse. Den er ret stor ser det ud til, så mon ikke den kan bruges til mange formål smiley

Jeg vil gerne vide fra andre med erfaring angående kalorietælling, om de kun tæller kalorier fra faste fødevarer, eller om de også trækker de flydende kalorier. Her tænker jeg nok mest på mælk, juice evt. og ikke sukkerholdige som cola (idet alle ved, cola er totalt no-go, og smask fyldt med sukker/kalorier smiley )

Kommentér på:
Mennesker, kost og træning - gruppe

Annonce