{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.459 visninger | Oprettet:

Min mor skal på date:O:O x'D {{forumTopicSubject}}

Ja min mor skal på date på søndag for første gang i over 16 år smiley x'D
Hun er derfor ved at få kolde fødder, og synes da bestemt at hun skal give manden en chance for han kommer helt fra kbh og har lejet et værelse 8 km væk, for at kunne møde hende, og hun synes også han er sød og ser chamerende ud, men hun overvejer at bakke ud og samtidig er hun TOTALT stresset over hvad hun skal have på, hvordan hun skal se ud, hvad de skal snakke om osv.
Men synes i at jeg skal bakke hende op i at møde ham eller at hun skal bakke ud? ^^
Indtil vidre har jeg kun bakket hende op i at tage chancen, da jeg tror at det vil gøre hende i meget bedre humør osv. at få en der holder af hende og en hun holder af (ud over mig self) smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min mor skal på date:O:O x'D
  • #1   13. sep 2013 Ej hvor er hun kær smiley Hun lyder lige så rædselslagen som jeg selv ville være x)

Men jeg synes du skal støtte hende! Hun vil takke dig for det efter en vel overstået date..

• #2   13. sep 2013 Jeg syntes også hun skal bakkes op - det kan der jo ikke ske noget ved, ud over at hun måske får en god aften smiley

• #3   13. sep 2013 Præcis men hun har fået meget kolde fødder og høre ikke altid hvad jeg siger men siger som regl "Ej mor, giv ham en chance, hvis han ikke er noget, kan du jo altid sige det til ham bag efter" eller sådan noget x'D
    Det jeg griner over er at hun er mere bekymret over hvordan hun skal se ud på søndag end hun gjorde til min nonfirmation x'D

• #4   13. sep 2013 Men han sagde at han ville have hende med hen på værelset, men hun havde sagt at det ville hun ikke, for altså, hun er ikke dum og ved jo godt hvorfor, og det vil hun ikke på første date ^^

• #5   13. sep 2013 Bare mind hende om at hvis det nu skulle gå skidt behøver hun aldrig at se ham igen^^

• #7   13. sep 2013 De spiller sådan et spil der hedder Second Life sammen og der inde er de gift osv. og det er derfor det har udviklet sig ^^
    Men han går også for hurtigt frem, han har sagt at hvis de klikker sammen på søndag vil han flytte til en by i nærheden af os, i næste uge (han har vidst allerede kigget efter nogle huse), og det er min mor heller ikke glad for og det er det der giver hende mest kolde fødder

Når min mor er Nervøs taler hun meget og joker meget x'D

• #8   13. sep 2013 hvor er hun sød.. lidt som en forelsket teenager der skal på date første gang syntes jeg..
    jeg ville også selv være så nervøs.. jeg havner jævnligt på date, og er altid nervøs. nogle gange går det godt og andre gange gør det ikk..
    bak hende godt op, og vær der for hende.. få hende til at trække vejret helt ned i maven, og ellers bare bak hende op og at det nok skal gå

• #9   13. sep 2013 Netop, og jeg kan ikke sige at hun gør meget ud af det, for jeg var ved at få et panikanfald da en dreng fra min klasse skulle komme, og det var bare en ven x'DD
    Jeg prøver at bakke hende så godt som jeg kan og mine andre søskende gør hende mere nervøs med "HUSK AT FÅ ALLE HANS OPLYSNINGER!" for hvis nu han skulle kidnappe hende osv, for han skal køre hende hen til en resturant et eller andet sted, de ikke har bestemt endnu.... og kan sku godt forstå at hun bliver nervøs når de er sådan

• #11   13. sep 2013 hun er umulig at hjælpe med tøj, for hun vil KUN have en kjole på og hun har ikke nogen pæn kjole, eller en hun synes er god nok til en date, ud over en, og den har jeg serøst sagt nej til, for der er hul ved babserne, får man seriøst kan se hendes babser og det synes jeg ikke, ellers har jeg givet hende gode ideer og enda givet hende lov til at låne noget af mit tøj hvis hun kan lide noget af det (og self passe det) men nej, hun kan ikke lide mit tøj x'D
    Hun ved allerede makeup og hår, hun mangler bare tøj ^^

• #13   13. sep 2013 haha ja, men hun har ikke nogle penge til en ny kjole ligenu xD

• #14   14. sep 2013 hun skal da i den grad bakkes op, hun har godt af at komme ud og blive forkælet lidt og hygge sig...... rigtig god tur til din mor

• #15   14. sep 2013 Ej okay - jeg havde satme fået hende til at bakke ud hvis det er sådan en type hun har fundet "komme kærester efter 3 dage, flytter sammen efter 2 uger blablabla"

• #16   14. sep 2013 Hun har kendt ham i mange år ^^

• #17   14. sep 2013 og med mange år mener jeg 2-3 år xD

• #19   14. sep 2013 Sixtus - det er jeg glad for du skriver for jeg sad og fik en grim fornemmelse i maven da der blev nævnt at det er igennem et spil hun kender ham + det at han allerede har kigget på huse og vil flytte dertil osv.. Der ringer mine alarmklokker, det er i min verden lidt vildt og ikke helt normalt. Jeg vil også sige at HVIS hun skal mødes med ham så skal det for guds skyld være et offentligt sted..

• #20   14. sep 2013 Han lyder .. Sær. Ikke en rar type, ligeud sagt. smiley

• #21   14. sep 2013 hehe din mor skal da bare springe ud i det :)...... for ca 5 år siden stod jeg i samme situation med min mor og hun mødtes altså med manden, hjemme ved hende selv og han flyttede fluks ind og har ik siden været flyttet... de klikkede bare rigtig godt sammen så det rejsen frem og tilbage blev alt for dyrt

• #23   14. sep 2013 Jeg synes hun skal mødes med ham, men det skal være en offentligt sted, og evt skal hun selv sørge for at komme derhen...

Man har ikke kendt en person i mange år, når man kun har spillet spil over nettet sammen, og jeg vil sige, mine alarmklokker ringer også, med de ting du siger, at han vil have hende med på et hotelværelse, vil flytte over i nærheden af jer. Jeg ser to ting her, enten en der har forelsket sig voldsomt, i en person han endnu ikke har set, eller en der ikke er heeelt normal/udviklet i toppen..

• #24   14. sep 2013 Jeg synes også det der lyder rimelig skræmmende! Men kan ikke skrive noget der ikke er blevet skrevet smiley

• #25   14. sep 2013 Åh hvor sødt. Jeg synes da din mor skal mødes med ham smiley meeen, der er altså også noget sært over ham, siden han allerede gør sig tanker om at flytte... Måske de skulle mødes på en Café istedet.

• #26   15. sep 2013 Han har lejet et værelse for at han skal sove der til mandag, da han.kommer fra kbh og ikke.gider at køre hjem samme dag, men de skaæl ikke hen.på hans værelse, det har hun sagt nej til,hvis i læser hvad jeg skriver.....
    Og han har VIST kigget EFTER huse i nærheden, jeg er ikke sikkert og han har bare kigget.på nettet, men jeg er ikke sikker på om han har.....
    hun tager der hen, og møder ham.på en tank,vlige bag ved vores lejlighed men bare for sikkerhed så tager jeg hans nummerplade og et billede af bilen (self på afstand), for jeg skal være sikker på at jeg kan.spore ham xD

• #27   15. sep 2013 Der akal skal du altaå lige passe.på med hvad du siger! Alle synes han er en klam stodder nu, fordi du har fremstillet ham sådan

• #28   15. sep 2013 På en tank? Det er da ret uromantisk. Håber de skal et andet sted hen, derefter.

• #29   15. sep 2013 Altså jeg synes nu ikke at man er en klam stodder bare fordi man har mødtes over et spil - er TS's mor så også en klam stodder eller hvad? Hun har jo spillet selv samme spil med makkeren i de her år. Og nu vil de mødes. Det ser jeg intet galt i!

Og hvordan kan man synes det er mærkeligt at en mand, der kommer fra hvad var det, København, lejer et værelse når han skal hele vejen til Jylland på date? Det kan jeg heller ikke se det mærkelige i.

At han vil have hende med hen på værelset må de selv vurdere. Men jeg synes også at mødes offentligt først er en god ide - det er det altid.

• #30   15. sep 2013 Nej slet ikke på den måde, men for mig fik hun ham til at lyde som en.
    Han har lejet et værelse, fair nok!!!, og vil have moderen hen på værelset på FØRSTE DATE, hmm. Og så at han allerede har kigget på hus i nærheden? Ja det virker for mig total creepy, på den måde TS har fremstillet ham og hun bagefter trak det tilbage

• #31   15. sep 2013 Nu er de jo begge voksne mennesker, så hvis de har lyst til at gå hen på værelset efter at de har gået en tur, spist eller whatever, ser jeg intet galt i.

Men kan godt se, at det måske er i overkanten at kigge efter boliger allerede nu.
    Men hvis man skal se det fra den anden vinkel, er han måske bare venlig. Viser at han er parat til at rykke sine teltpæle op, og flytte i nærheden, hvis der er kemi. Nu har TS's mor jo et liv, og en datter, hvor hun bor. Og ville måske ikke være så let at flytte med som ham. Så han viser måske bare fleksibilitet. Og undersøger måske mulighederne for hvad det koster, og hvad der er og alt det der.

Jeg kender ham ikke. Men tænker bare at man måske skal se det mere nuancerede billede af situationen, i stedet for på 3 udtalelser fra en 14-årig (eller var det 16?) mellemmand skal dømme et andet menneske som værende en stodder eller creepy.
    Det kan godt være at han er - det vides ikke. Men jeg synes stadig det er noget af en stempling.

• #32   15. sep 2013 Det kan godt være, det er noget af en stempling, men sådan ser jeg det og så vidt jeg ved har vi ytringsfrihed her i Danmark uden at skulle hakkes ned på smiley

Og jeg har på intet tidspunkt skrevet at han er en stodder, men at TS fremstillede som en og så trak det tilbage=

• #33   17. sep 2013 Jeg har ikke trukket noget tilbage overhovedet
    og det endte med at han 3 timer før de skulle.mødes ringer og siger at bilen er i stykker og at han.ikke kan.komme alligevel,men de har aftalt at mødes igen, snart, men han er i norge ligenu
    smiley

Kommentér på:
Min mor skal på date:O:O x'D

Annonce