{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Måske forstuvet {{forumTopicSubject}}

Hej hestegalleri
Jeg tror måske jeg har forstuvet min hånd, jeg faldt af min cykle og tog fra med venstre hånd. Jeg kan kun både min hånd lidt op og ned, det gør meget ondt! Jeg kan ikke specialt/over hovedet ikke lyfte ting uden det gør meget ondt i håndledet og jeg ved ikke om den er forstuvet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske forstuvet
  • #3   13. sep 2013 skadestuen, men de siger gerne bare 'giv det 2-3 uger' det er ganske enkelt standartsvaret alle steder snart smiley

• #4   13. sep 2013 Altså hvis den er forstuvet burde du ikke kunne bevæge den. smiley Og den burde blive meget hævet og blå.
    Men som de andre siger, tag på skadestuen smiley

• #5   13. sep 2013 Det kan ligeså meget være slaget der har gjort den øm. Så vent til imorgen og se ad om det er blevet bedre og hvis ikke så tag på skadestuen. Mange folk smutter alt for hurtigt på skadestuen, uden der er et problem, så vent lige og se det an om det bliver en smule bedre.. Lig evt. med is på og tag en panodil smiley

• #6   13. sep 2013 det kan sagtens være en mild forstuvning, men er det det, nytter det ikke noget at tage på skadestuen, kun hvis du tror den er brækket.. du kan tage støttebind på og holde den i ro, det er alt man kan gøre hvis den er forstuvet..
    og man kan godt forstuve noget og stadig bevæge det en smule smiley

• #7   13. sep 2013 Kan næsten ikke bevæge det gør MEGA ONDT smiley

• #8   13. sep 2013 Kan heller ikke knytte min hånd smiley

• #9   13. sep 2013 Giv din hånd ro og smid noget is på.. Hvis det er en hævelse er det klart den er øm og at du knap nok kan bruge dem. Hævelsen forsvinder stille og roligt igen hvis du ligger lidt is på og ellers holder den i ro smiley Hvis det er en forstuvning så er det bedste du kan gøre at bruge den. Dengang jeg forstuvede min ankel rigtig grumt, fik jeg at vide at jeg bare skulle i gang med at bruge den igen, da det derved ville hele hurtigere. Jeg valgte så alligevel at bede min mor om at tage et par krykker med hjem, og endte med at gå i en uge, hvor den slet ikke blev brugt. Da jeg begyndte at bruge den igen og støtte på den, var der ingenting at mærke om aftenen og dagen efter kunne jeg gå nogenlunde normalt igen - uden krykker.. Så giv din hånd ro idag og i morgen begynder du stille og roligt at få løsnet den op og få stivheden ud af den, ved at bruge den smiley God bedring med den smiley

• #10   13. sep 2013 Tag en tur på skadestuen.

• #11   13. sep 2013 Taak alle sammen smiley

Kommentér på:
Måske forstuvet

Annonce