654 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

At 'låne' andres ting At 'låne' andres ting

Jeg er normalt ikke sippet, når det gælder om folk låner mine ting, så længe det ikke er sadel, hovedtøj og sådan, men grime og traktov er jeg lidt ligeglad med, så længe det bliver lagt på plads og ikke ødelagt, men nu jeg den seneste uge oplevet at mit traktov ikke var blevet lagt på plads. Selvom jeg hænger den klipset i min grime, i dag da jeg så kommer derud er min traktov igen væk, ser så at der er en der har lånt det til at trække hesten hoppe og føl ind med, når det var fint nok, hun havde lige hjulpet med at få min hest vaccineret. Nå, men jeg begynder at lave de ting jeg nu skulle derude, da hun så skulle have hendes heste ud igen, hun sætter min traktov i føllet som så begynder at bide i det, hun tager den ud af hestens mund igen og giver den, den modsatte ende af traktovet så hun havde fat i midten, og det blev jeg dælme gal, helt ærligt, hun gjorde det fordi så var hun fri for at føllet gik og bed i hende. Og det skal så gå ud over MIT traktov? I stedet for at lære føllet det er forkert. Så nu har jeg simpelthen lagt mit traktov væk,

Det kan godt være det bare er et traktov men det koster stadigvæk penge-.-

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At 'låne' andres ting
  • #1   13. sep 2013 Jeg er intet andet end enig! Det er D
    En af goderne ved at vi har hestene hjemme! smiley

• #2   13. sep 2013 Det godt nok belastende.. Låner squ også træktove (er også ligeglad om andre låner mine) men der er da ingen af hesten som få lov med vijle og bide eller ødelægge dem..

Men tja herinde der er der en som åbetnbart har sat sig for at "låne" min grime og hendes hest har så gået med den i en uges tid. tog den ikke af da jeg så det for tænke en af de andre nok havde smidt grimen på hendes fordi de troede det var dens. men ejer er så åbentbart glad for den grime for hun har ladet den beholde den på selvom hun har haft den inde flere gange forstå det ikke. ville aldrig lade min hest går med en anden grime medmindre jeg havde fået lov. Men hun tog også bare mit målebærer i mine ting og tog det til og blande foder men men lod det så bare ligge i hendes fodersække. hun kunne i det mindste spørger om hun måtte låne det eller i det mindste smide detpå plads igen så jeg ikke skal rende rundt og lede

• #4   13. sep 2013 førhen lånte jeg gerne mine grimer, tove og piske ud, og ligesom dig havde jeg intet imod det, så længe de passer godt på det. men nu har jeg så også oplevet, at de går hen i min kasse og tager det der fra uden at have fået lov, og beholder det for sig selv. jeg forstår din frustration. det er så respektløst...

• #5   13. sep 2013 Det er bare træls!

Jeg har engang oplevet at få snuppet en spand med navn på (så kunne se hvor den var igen jo :P)
    Det var kun en af de sorte spande til omkring 8 kroner, så økonomisk er det jo ikke fordi det batter meget, det er mere princippet..

Men det var faktisk ikke det værste.. Spanden var fyldt med godbidder, som så var blevet hældt på gulvet, for at vedkommende kunne bruge spanden det er flabet!

• #6   13. sep 2013 Har Intet i mod folk låner mine ting, vil bare gerne have at man spørger om lov først, og selvfølgelig spørger jeg også om jeg må låne hvis der er en anden der har det jeg skal bruge, men altså de træktorve der er i stalden bruger vi alle, det er det nemmeste, dog bruger jeg kun mine egne da min basse har det med at bide i sit træktorv når han er nervøs

• #7   13. sep 2013 Jeg ser intet problem i at nogen låner mit træktov og pisk så længe de lægger det på plads igen. Men jeg bliver godt nok gnaven hvis nogen bare har lånt det og IKKE har lagt det på plads. Så brokker jeg mig. Jeg kan også godt finde på at låne andres træktov men hvis det gælder andre ting så spørger jeg altid. Dog låner jeg ikke ud hovedtøj, sadel, underlag, strigler og helst ikke grimer. Og heller ikke ud svædde dækken. Måske lidt sart men sådan er jeg smiley

• #8   13. sep 2013 Jeg har en gang lånt mine ridebukser og en vest ud til en som jeg troede var en veninde. Det har jeg så aldrig set igen, og hun svarer hverken når man skriver herinde, på facebook eller mobilen -_-' smiley

• #9   13. sep 2013 Jeg har heller ikke noget imod at folk låner mine ting men en dag da jeg kom i stalden var BEGGE mine piske ødelagte! Dagen inden var der slet ikke noget smiley Det pisser mig af hvis de låner uden at spørge, ødelægger det eller i lægger det tilbage på sin plads! smiley

• #10   13. sep 2013 Ja det utroligt hvad folk kan finde på alligevel. Jeg har været ude i sådan en lille privat stald hvor man syntes man kendte alle men alligevel blev folks ting "lånt" og ødelagt så det var nødt til at blive låst inde.. smiley

• #11   13. sep 2013 har ikke noget imod når folk låner "basisting", men har flere gange oplevet at mine ting på mystisk vis er gået i stykker og der er ingen der ved hvordan det er sket smiley

Kommentér på:
At 'låne' andres ting

Annonce