At 'låne' andres ting At 'låne' andres ting
Jeg er normalt ikke sippet, når det gælder om folk låner mine ting, så længe det ikke er sadel, hovedtøj og sådan, men grime og traktov er jeg lidt ligeglad med, så længe det bliver lagt på plads og ikke ødelagt, men nu jeg den seneste uge oplevet at mit traktov ikke var blevet lagt på plads. Selvom jeg hænger den klipset i min grime, i dag da jeg så kommer derud er min traktov igen væk, ser så at der er en der har lånt det til at trække hesten hoppe og føl ind med, når det var fint nok, hun havde lige hjulpet med at få min hest vaccineret. Nå, men jeg begynder at lave de ting jeg nu skulle derude, da hun så skulle have hendes heste ud igen, hun sætter min traktov i føllet som så begynder at bide i det, hun tager den ud af hestens mund igen og giver den, den modsatte ende af traktovet så hun havde fat i midten, og det blev jeg dælme gal, helt ærligt, hun gjorde det fordi så var hun fri for at føllet gik og bed i hende. Og det skal så gå ud over MIT traktov? I stedet for at lære føllet det er forkert. Så nu har jeg simpelthen lagt mit traktov væk,
Det kan godt være det bare er et traktov men det koster stadigvæk penge-.-
nov 2010
Følger: 28 Følgere: 25 Emner: 21 Svar: 192
En af goderne ved at vi har hestene hjemme!
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.256
Men tja herinde der er der en som åbetnbart har sat sig for at "låne" min grime og hendes hest har så gået med den i en uges tid. tog den ikke af da jeg så det for tænke en af de andre nok havde smidt grimen på hendes fordi de troede det var dens. men ejer er så åbentbart glad for den grime for hun har ladet den beholde den på selvom hun har haft den inde flere gange forstå det ikke. ville aldrig lade min hest går med en anden grime medmindre jeg havde fået lov. Men hun tog også bare mit målebærer i mine ting og tog det til og blande foder men men lod det så bare ligge i hendes fodersække. hun kunne i det mindste spørger om hun måtte låne det eller i det mindste smide detpå plads igen så jeg ikke skal rende rundt og lede
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 29
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.843
Jeg har engang oplevet at få snuppet en spand med navn på (så kunne se hvor den var igen jo :P)
Det var kun en af de sorte spande til omkring 8 kroner, så økonomisk er det jo ikke fordi det batter meget, det er mere princippet..
Men det var faktisk ikke det værste.. Spanden var fyldt med godbidder, som så var blevet hældt på gulvet, for at vedkommende kunne bruge spanden det er flabet!
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 12 Svar: 604
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1641 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.477
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 32 Heste: 9 Emner: 41 Svar: 184
aug 2011
Følger: 37 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 61 Svar: 920
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 796
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.670